Obiective: Participanţii vor învăţa să îşi trateze clienţii în funcţie de tipologia şi profilul lor personal. Ei vor învăţa să folosească cele mai eficiente tehnici de vânzări şi vor câştiga încredere în ei înşişi în momentul întâlnirilor cu clienţii. În mod deosebit, participanţii vor fi capabili să abordeze cu uşurinţă potenţialii clienţi, să le recunoască cerinţele şi să ajungă la rezultate concrete. Conţinut: Ziua 1 - Stilul meu consultativ / de vânzare
- Tipologiile de consultanţă / vânzare
- Primul contact cu un client
Ziua 2 - Cum să abordezi diferitele tipuri de clienţi
- Cum să abordezi obiecţiunile şi plângerile
- Strategia mea de marketing
Metodologia de predare: Combină partea teoretica cu exerciţii practice intensive şi jocuri de rol, susţinute la cerere de înregistrări audio şi video pentru analiză. |