Think Smart Accounting vine în întampinarea celor ce doresc înfiintarea unei firme. Scopul nostru este sa facem munca dumneavoastra mai uaoara si sa va ajutam sa începeti propria afacere oferindu-va cele mai bune solutii pentru specificul activitatii. Aspecte generale privind înfiintarea firmei în Bucuresti: Acte necesare: » Copie CI/BI/pasaport pentru asociati, si/sau adminnistratori » Copie contract pentru spatiul în care se va afla sediul social » Documente specifice în functie de tipul societatii pe care urmeaza sa o infiintati Alegerea formei juridice: » Societate cu raspundere limitata » Societare cu raspundere limitata debutant » Persoana fizica autorizata » Cabinet medical individual » Intreprindere individuala » Intreprindere familiala » Cabinet de avocatura Stabilirea obiectelor de activitate: » Societatile vor opta pentru obiecte de activitate din noua versiune a Clasificarii Activitatilor din Economia Nationala (CAEN) Alegerea denimirii firmei si a emblemei societatii: » La Registrul Comertului se verifica disponibilitatea denumirii firmei si se plateste o taxa pentru a rezerva aceasta denumire. » Verificarea disponibilitatii firmei si a emblemei se face de catre oficiul registrului comertului înainte de întocmirea actelor constitutive sau, dupa caz, de modificare a firmei sau a emblemei. » Depunerea dosarului privind înfiintarea firmei se depune la biroul unic din cadrul oficiului registrului comertului de pe lângî tribunal în a carui circumscriptie va avea sediul societatea, de catre fondatori, administratori sau de reprezentantii acestora, precum si de orice persoana interesata, în conditiile legii. Taxe de înfiintare firma: » Taxele si tarifele pentru operatiunile efectuate de oficiile registrului comertului de pe langa tribunale sunt prevazute pe site-ul Oficiului Registrului Comertului onrc.ro Alegerea formei juridice. |