Succesul unei implementari sta in viteza cu care puteţi beneficia de avantajele soluţiei software, fara ca activitatea din cadrul companiei sa fie intrerupta sau perturbata. Pentru a asigura acest succes, trebuie sa selectaţi un furnizor capabil sa suporte atat aspectele de business cat şi cele tehnice, incluzand implementarea, mentenanţa, pregatirea personalului şi serviciile profesionale post-implementare. Perioada de implementare - de la achizitionarea sistemului şi până la folosirea în producţie - este foarte scurtă, datorită metodologiilor folosite şi a interfeţei prietenoase a sistemului. Acest lucru are ca efect recuperarea rapidă a investiţiei, rezultate în urma utilizării sistemului. Planul de implementare al firmei Soft Expert include: - Identificarea cerintelor de afaceri (business requirements and specifications);
- Analiza de diferente faţă de functionalităţile standard;
- Instalarea standard a sistemului Manager Financiar eParc;
- Dezvoltarea cerintelor specifice;
- Configurarea cerintelor specifice;
- Dezvoltarea de rapoarte specifice pe durata implementarii;
- Training pentru utilizatorii aplicatiei;
- Testarea aplicatiei;
- Intrarea în producţie a sistemului;
- Asistenta tehnica on-site.
Servicii post-implementare Dupa implementarea sistemului, echipa Soft Expert asigura suport tehnic pentru eventualele erori de functionare ale sistemului. Serviciile de suport sunt oferite clientilor on-site sau prin conexiune VPN. |