Curatarea încaltamintelor se realizeaza atent, în functie de indicatiile înscrise pe etichetele sau pe cutiile acestora. În cazul în care acestea lipsesc, firma este absolvita de orice raspundere, curatarea obiectului facându-se pe raspunderea clientului. Primirea încaltamintei se va face numai cu acordul si pe raspunderea clientului, în urma confirmarii comenzii pe canalele digitale în care aceasta s-a plasat. Daca clientul solicita curatarea încaltamintei într-un mod contrar opiniei specialistului, aceasta se va face pe riscul sau. Firma nu îsi asuma raspunderea pentru petele dificile care nu ies în urma unor procese repetate de detasare si curatare sau pentru deteriorarea materialului în urma acestora. Firma nu îsi asuma raspunderea pentru încaltamintea deteriorata adusa la curatat. Firma poate refuza primirea încaltamintei în cazul în care aspectul denota prezenta factorilor de infectie sau au un aspect respingator. Daca obiectele predate îsi modifica forma sau se deterioreaza din cauza unor vicii ascunse (defectiuni provenite din insuficienta rezistenta a colorantilor, dezlipire etc.) firma este absolvita de raspundere. Articolele din piele naturala si blana naturala sau cele care contin componente din aceste materiale se vor curata pe raspunderea clientului. Pot aparea modificari de dimensiune, modificari de culoare accentuate, ruperi ale pielii etc. Tarifele vor fi percepute conform listei de tarife afisata pe acest site si pe canalele digitale în care s-a efectuat comanda. Daca din lista de tarife lipseste denumirea unui obiect, pretul se va stabili prin comparare cu tariful acelor articole care au forma asemanatoare sau în functie de cantitatea de munca depusa. Firma nu este raspunzatoare pentru neexecutarea prestatiilor la termen, datorate unor cauze de forta majora (lipsa energiei electrice, lipsa de apa etc.), dar se obliga sa anunte clientul asupra acestor fapte în cel mai scurt timp posibil. Eventualele obiectii trebuie facute în momentul livrarii obiectelor, reclamatiile ulterioare nu vor fi luate în considerare. În cazul deteriorarii grave a articolelor din cauza firmei sau în cazul furtului prin efractie din unitate constatat de organele de politie, firma va oferi despagubiri reprezentând de maxim zece ori costul curatarii acelui obiect, în termen de maxim 30 de zile de la constatare. Produsul despagubit ramâne în posesia firmei. În cazul în care produsul este curatat conform etichetei firmei producatoare si se deterioreaza, firma nu raspunde pentru daunele cauzate. Clientul se poate adresa unui expert tehnic neutru. Pentru pierderea sau distrugerea nasturilor, fermoarelor, branturilor, sireturilor, a ornamentelor, desfacerea lipiturilor confectiilor, societatea nu poate fi facuta raspunzatoare. Obiectele neridicate în termen de 30 de zile se considera abandonate. |