STEFADINA COMSERV Afisari: 1934
Categorie: SERVICII DIVERSE >> Diverse Vizitatori: 834
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Baicului, nr. 82, Corp C, et. 1, Sector 2,
-------------------------
Phone: Telefon
  0212522880
-------------------------
Web: Internet
  email: office@stefadina.ro
  site: www.stefadina.ro

 
Arhivare fizica  
Detalii  video  

Operațiunile privind evidența documentelor, folosirea informațiilor și protecția datelor sunt complexe, urgente și în continuă creștere. Managementul documentelor de arhivă reprezintă o provocare pentru fiecare instituție. Arhivarea fizică constă în prelucrarea documentelor și întocmirea instrumentelor de evidență în vederea gestionării şi folosirii eficiente a acestora.

De la sfârşitul anului 2012, Stefadina Comserv S.R.L. este avizată să prelucreze şi documente clasificate, având constituită o structură de securitate şi personal autorizat pentru acces la informații clasificate secrete de stat.

Dorim să devenim parteneri de încredere pentru a vă oferi soluții adaptate necesităților instituției dumneavoastră, care să reducă riscurile în gestionarea, protejarea și accesarea informațiilor. Compania noastră dispune de spații special amenajate pentru prelucrarea arhivei, în condiții de maximă siguranță şi confidențialitate. Principalele etape ale arhivării fizice pe care le efectuăm în temeiul prevederilor Legii Arhivelor Naționale nr. 16/1996 şi ale Instrucțiunilor privind activitatea de arhivă la creatorii și deținătorii de documente, aprobate de Arhivele Naționale sunt:

Întocmirea Nomenclatorului Arhivistic

Nomenclatorul Arhivistic este un instrument de lucru în baza căruia se realizează gruparea documentelor și constituirea dosarelor. Fără nomenclator nu poate fi concepută o arhivă bine organizată, fapt ce justifică obligativitatea, prin lege, a întocmirii și aplicării lui. Colaborăm cu personalul dumneavoastră pentru realizarea acestui instrument de lucru, care defineşte documentele, le stabilește valoarea și termenele de păstrare.

Fondarea

În cazul în care avem de a face cu un fond arhivistic în care se întâlnesc fragmente, diverse părți structurale ale unui fond sau documente foi volante, specialiştii noştri vor stabili apartenența acestora şi delimitarea fondului/fondurilor arhivistice.

Fondarea sau determinarea apartenenței documentelor la fond reprezintă operațiunea prin care se stabileşte cărui fond arhivistic aparțin documentele create şi deținute de-a lungul timpului de către instituția dumneavoastră.

Ordonarea documentelor

Operațiunea de ordonare a arhivei se realizează pe baza Nomenclatorului Arhivistic, prin gruparea materialului documentar conform schemei organizatorice (organigrama) a instituției şi termenelor de păstrare a documentelor.

Constituirea unităților arhivistice (dosarelor)

Odată grupate în ordine cronologică, pe probleme şi termene de păstrare, conform Nomenclatorului Arhivistic, documentele se pot constitui în unități arhivistice (dosare). În procesul de prelucrare arhivistică sunt eliminate din interiorul dosarelor filele albe, ciornele, obiectele metalice (agrafe, clame, ace). Unitățile arhivistice astfel pregătite, vor fi legate în coperți de carton, urmând ca fiecare dosar să nu depăşească numărul de file prevăzut de Instrucțiunile privind activitatea de arhivă la creatorii și deținătorii de documente, aprobate de Arhivele Naționale. La finalul acestei operațiuni, fiecare dosar va avea trecute pe copertă elementele de identificare (cota, anul, indicativul din nomenclator, numărul filelor, etc.).

Inventarierea documentelor

În temeiul experienței acumulate de-a lungul anilor şi perfecționării pregătirii lor, specialiştii Companiei Stefadina sunt în măsură să execute în condiții optime cea mai complexă operațiune arhivistică: inventarierea documentelor. Procesul de inventariere se face prin înregistrarea tuturor unităților arhivistice (dosare, registre, condici, planuri, hărți, fotografii, etc.) constituite la nivelul unei instituții/societăți, acțiune materializată prin elaborarea instrumentelor de evidență – inventarele arhivistice. Inventarele rezultate pot fi puse la dispoziția beneficiarului atât pe suport de hârtie, cât şi în format electronic.

Selecţionarea documentelor

Întâmpinaţi greutăţi în stabilirea valorii documentelor din arhiva dumneavoastră? Specialiştii noştri în domeniu vă pot acorda sprijinul necesar pentru evaluarea materialului documentar în vederea păstrării a ceea ce este valoros şi eliminării, prin selecţionare, a documentelor ce nu vă mai sunt utile în activitate şi au termenele de păstrare expirate. Eliminarea documentelor se face numai cu aprobarea Comisiei de selecţionare din cadrul instituţiei/societăţii creatoare şi cu avizul Arhivelor Naţionale.

 
Galerie foto (3)
[Image #1] [Image #2] [Image #3]
Prezentare video
 
protejarea documentelor  |  Accesarea fondurilor structurale   |  Ace metalice  |  Acumulatori mobil  |  Alarme efractie si incendiu  |  Alarme gaz  |  Arhiva electronica  |  Arhivare cursuri  |  Arhivare documente electronice  |  Arhivare dosare  |  Arhivare electronica  |  Arhivare electronica documente  |  Arhivare electronica notariala  |  Arhivare servicii  |  Atelier restaurare  |  Bibliorafturi  |  Cartele acces  |  Cartele magnetice  |  Casete metalice  |  Containere arhivare  |  Containere depozitare  |  Containere servicii  |  Control personal  |  Conversie documente pdf  |  Corpului fizic   |  Curs managementul timpului  |  Cutii arhivare  |  Cutii bani  |  Cutii carton  |  Cutii depozitare  |  Cutii documente  |  Cutii metalice  |  Cutii pentru arhivare  |  Cutii personalizate  |  Cutii simple  |  Cutii transport  |  Documentare tehnica  |  Dosare carton  |  Dosare plastic  |  Dulapuri documente  |  Echipamente dotare  |  Echipamente depozit  |  Echipamente format mare  |  Echipamente spa  |  Echipamente speciale  |  Echipamente supraveghere video  |  Electronica auto  |  File peste  |  File plastic  |  Format electronic   |  Gaze tehnice  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Gps integrat  |  Instruirea personalului  |  Management documente  |  Managementul documentelor  |  Mape arhivare documente  |  Mape carton documente  |  Mape personalizate  |  Mijloace de supraveghere   |  Mijloace de transport  |  Monitorizare video  |  Personal serviciu  |  Prelucrare fotografii  |  Prelucrare peste  |  Printare documente   |  Procesare peste  |  Rafturi arhivare  |  Rafturi arhive  |  Rafturi metalice  |  Scanare color  |  Scanare documente  |  Scanare dosare pdf  |  Senzori fum  |  Senzori miscare  |  Servicii personalizate  |  Servicii conexe  |  Servicii depozitare  |  Servicii personalizate  |  Sistem solar  |  Sisteme monitorizare   |  Sisteme acces  |  Sisteme antiincendiu service  |  Sisteme complete  |  Sisteme de monitorizare   |  Sisteme depozitare  |  Sisteme gps  |  Sisteme monitorizare  |  Sisteme stingere  |  Sisteme supraveghere video  |  Soft gestiune  |  Software arhivare  |  Sprijinul fondurilor ue   |  Stingere incendiu gaze inerte  |  Stingerea incendiilor  |  Suport cu rafturi  |  Suport dosare carton  |  Supraveghere video sisteme  |  Temperatura de depozitare  |  Temperatura in solar  |  Transport arhive  |  Transport containere  |  Transport echipamente  |  Tuburi metalice  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.