|
| | | Electrocare tip Balkancar | | | | ELECTROCAR - PLATFORMA TIP BALKANCAR "EP 006.2" * Sarcina nominala de transport: 2000 kg. + 2000 kg. de tractat * Sistem electric: contactori * Dimensiuni de gabarit: Lungime 3300 mm, latime 1310 mm, inaltime 1510 mm, garda la sol 190 mm * Suprafata utila de incarcare: 2150 x 1300 mm * Masa proprie cu bareria: 1370 kg. * Viteza de deplasare cu sarcina: 16 km/h * Viteza de deplasare fara sarcina: 20 km/h * Raza de viraj: 2900 mm * Motor electric 3,6 Kw * Panta de urcare cu sarcina: 12 % * Baterie de tractiune tip Panzer, licenta Varta 2 x 40 V / 165 Ah * Anvelope pneumatice, dimensiuni 23 x 5 PR 6 * REDRESOR 80 V / 30 A * Original din Bulgaria cu decuplare automata la terminarea incarcarii * INDICATOR CEAS pentru incarcare/descarcare baterie de tractiune ELECTROCAR - PLATFORMA TIP BALKANCAR "EP 011.2" * Sarcina nominala de transport: 3000 kg. + 2500 kg. de tractat * Sistem electric: contactori * Dimensiuni de gabarit: Lungime 3300 mm, latime 1310 mm, inaltime 1510 mm, garda la sol 190 mm * Suprafata utila de incarcare: 2150 x 1300 mm * Masa proprie cu bareria: 1630 kg. * Viteza de deplasare cu sarcina: 18 km/h * Viteza de deplasare fara sarcina : 20 km/h * Raza de viraj: 2900 mm * Panta de urcare cu sarcina : 10 % * Motor electric 3,6 Kw * Baterie de tractiune tip Panzer, licenta Varta 2 x 40 V / 280 Ah * Anvelope pneumatice, dimensiuni 23 x 5 PR 6 * Conditia de livrare: depozitul Arsis Impex * Timpul de livarare: max 30 zile lucratoare de la semnarea contractului * Garantia este de 12 luni de la receptie. Orice interventia in perioada de garantie este gratuita; asiguram piese si service in perioada post garantie * OPTIONAL: - OBLOANE -CABINA - INDICATOR CEAS PENTRU INCARCARE/DESCARCARE BATERIA DE TR. - REDRESOR - SISTEM ELECTRONIC de comanda VARIATOR tip "Curtis" - SUA REMORCA - TIP RP 551.2 * Sarcina nominala de transport: 2000 kg. * Dimensiuni de gabarit: Lungime 2650 mm, latime 1050 mm, inaltime 550 mm, garda la sol 190 mm * Raza de viraj: 2000 mm * Masa proprie: 250 kg. | | | | | | | | |
|
|