Formarea in Mobile Marketing a devenit o prioritate pentru firme, e timpul ca toti managerii de intreprinderi si departamente sa inteleaga obiceiurile in schimbare ale consumatorilor dictate de evolutia foarte dinamica a tehnologiilor mobile. Ei trebuie sa integreze si sa adapteze in strategia de marketing, componenta de Mobile Marketing, castigand astfel un public nou si numeros pentru produsele sau serviciile lor. OBIECTIVUL CURSULUI : - Intelegerea conceptelor de baza ale Mobile Marketingului
- Integrarea unei Strategii de Mobile Marketing in business
- Initiere in utilizarea diferitelor instrumente de Mobile Marketing
PRET : 190 Euro, factura in lei, la cursul zilei DURATA : Curs la sala, “Team training” - 10 zile intensiv, 3 ore/zi, 2 zile / saptamana
Curs la sala, “Personal coaching” (one-to-one) - 8 zile intensiv, 3 ore/zi, 2 zile / saptamana
Cursuri on line (one-to-one) - 6 zile – intalniri saptamanale de 2 ore, on line, cu lectorul
- Predare curs, materiale, exercitii, teme de lucru.
PROGRAMA CURSULUI : - Mobile Internet si implicatiile sale in business si marketing
- Mobile commerce, Mobile payments, Mobile ticketing
- Mobile social networks
- Measuring Mobile
- Geo-localizare cu mobile
- QR codes
- Realitate adaugata si tehnologii de recunoastere vizuala
- Near Field Communications
- Integrare si adaptarea unei strategii mobile pentru dezvoltarea afacerii
|