Administrare financiara Evidenta completa a documentelor financiare ale asociatiei de proprietari Întocmirea listelor lunare de plata Întocmirea tuturor registrelor obligatorii Depunerea declaratiilor fiscale Plata furnizorilor de utilitati Plata taxelor si impozitelor Încasarea de la proprietari, la sediul asociatiei, a cotelor de contributie sau prin servicii bancare Alte atributii impuse de legislatia in vigoare sau solicitate de asociatia de proprietari Toate evidentele contabile, soldurile, operatiunile si registrele asociatiei de proprietari pot fi vizualizate nonstop, online de catre asociatiile de proprietari Administrarea tehnica Monitorizarea periodica a tuturor partilor comune ale imobilului, în urma careia se intocmeste de fiecare data un raport de monitorizare ce contine problemele constatate si propuneri de solutionare Supravegherea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora Verificarea facturarii corecte de catre furnizori în functie de contoarele de bransament Achizitionarea materialelor necesare curateniei si întretinerii imobilului Verificarea periodica a contoarelor de apartament (apometre) Propunerea de solutii optime si personalizate pentru remedierea problemelor tehnice si îmbunatatirea confortului Întretinere si mici reparatii Executarea lucrarilor curente de întretinere si mici reparatii (înlocuirea becurilor, întrerupatoarelor, broastelor,geamurilor, etc.). |