Tip curs: specializare Durata: 60 ore Acces curs: învatamânt superior în domeniul specializarii sau în domenii conexe Obiectivul cursului Cursul îsi propune dezvoltarea competentelor specifice de a întocmi o strategie diferentiata de cea a altor firme, bazata pe analize proprii, anticipare, prognoze, tendinte. Pregatire teoretica si practica Teorie: • Elemente de strategie si initiere în managementul inovarii • Elemente de strategie si directii operationale în managementul inovarii • Elemente de marketing si comercializare în managementul inovarii Modulele de pregatire teoretica se finalizeaza cu teste de verificare. Practica: Presupune parcurgerea unor studii de caz si exercitii practice. Competente profesionale dobândite • Elaborarea strategiei de inovare a firmei • Implementarea planului de realizare a strategiei de inovare al firmei • Coordonarea dezvoltarii profesionale a echipei • Coordonarea culegerii de idei creative • Crearea unui sistem de gestiune a datelor privind ideile de inovare • Elaborarea metodelor de valorificare a capitalului intelectual al firmei • Evaluarea procesului de inovare • Asigurarea continuitatii procesului de inovare |