Tip curs: specializare Durata: 60 ore Acces curs: învatamânt superior în domeniul specializarii sau în domenii conexe Obiectivul cursului Cursul îsi propune dezvoltarea competentelor specifice de a coordona activitatile unei organizatii în ceea ce priveste un produs, de la lansarea acestuia si pâna la promovarea lui, luând în calcul standarde de calitate si îmbunatatirea continua. Pregatire teoretica si practica Teorie: • Stiluri manageriale de comunicare a mesajelor organizatiei • Strategii de branding • Planul de marketing pentru produse • Previziunile financiare si planificarea vânzarilor Modulele de pregatire teoretica se finalizeaza cu teste de verificare. Practica: Presupune parcurgerea unor studii de caz si exercitii practice. Competente profesionale dobândite • Realizarea managementului informatiilor • Conducerea echipei • Autoconducerea activitatii • Asigurarea sigurantei locului de munca si a mediului de lucru • Dezvoltarea portofoliului de legaturi si retele de colaborare • Promovarea produselor si serviciilor • Promovarea inovarii si schimbarii în cadrul organizatiei • Gestionarea inovatiei produselor sau serviciilor în cadrul organizatiei • Coordonarea activitatilor de dezvoltare a structurilor organizationale inovative • Supervizarea echipei tehnice în derularea activitatii de inovare • Elaborarea planului de marketing pentru produsele coordonate • Coordonarea lansarii produsului sau serviciului inovativ • Coordonarea procesului de stabilire a preturilor produselor • Elaborarea previziunilor financiare pentru un proiect de dezvoltare produs • Monitorizarea riscului legat de un proiect de dezvoltare de produs • Planificarea vânzarilor pentru produsul nou sau îmbunatatit • Monitorizarea respectarii standardelor de calitate pentru materialele de promovare a produselor |