THR Consulting Group - Cursuri de management Bucuresti Afisari: 1453
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri management si marketing Vizitatori: 573
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Poligrafiei, nr. 3-5, sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0754070324; 0215492850
-------------------------
Web: Internet
  email: info@thrgroup.ro
  site: www.thrgroup.ro

 
Curs Manager de produs  
Detalii  

Tip curs: specializare
Durata: 60 ore
Acces curs: învatamânt superior în domeniul specializarii sau în domenii conexe
Obiectivul cursului
Cursul îsi propune dezvoltarea competentelor specifice de a coordona activitatile unei
organizatii în ceea ce priveste un produs, de la lansarea acestuia si pâna la promovarea
lui, luând în calcul standarde de calitate si îmbunatatirea continua.
Pregatire teoretica si practica
Teorie:
• Stiluri manageriale de comunicare a mesajelor organizatiei
• Strategii de branding
• Planul de marketing pentru produse
• Previziunile financiare si planificarea vânzarilor
Modulele de pregatire teoretica se finalizeaza cu teste de verificare.
Practica:
Presupune parcurgerea unor studii de caz si exercitii practice.
Competente profesionale dobândite
• Realizarea managementului informatiilor
• Conducerea echipei
• Autoconducerea activitatii
• Asigurarea sigurantei locului de munca si a mediului de lucru
• Dezvoltarea portofoliului de legaturi si retele de colaborare
• Promovarea produselor si serviciilor
• Promovarea inovarii si schimbarii în cadrul organizatiei
• Gestionarea inovatiei produselor sau serviciilor în cadrul organizatiei
• Coordonarea activitatilor de dezvoltare a structurilor organizationale inovative
• Supervizarea echipei tehnice în derularea activitatii de inovare
• Elaborarea planului de marketing pentru produsele coordonate
• Coordonarea lansarii produsului sau serviciului inovativ
• Coordonarea procesului de stabilire a preturilor produselor
• Elaborarea previziunilor financiare pentru un proiect de dezvoltare produs
• Monitorizarea riscului legat de un proiect de dezvoltare de produs
• Planificarea vânzarilor pentru produsul nou sau îmbunatatit
• Monitorizarea respectarii standardelor de calitate pentru materialele de promovare a
produselor

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Activitatile conexe  |  Activitatile de marketing   |  Agentie turism  |  Agentie turism touroperator  |  Analiza de caz  |  Analiza piata  |  Competente manageriale  |  Curs marketing notiuni baza  |  Cursuri agent turism  |  Cursuri calificare  |  Cursuri de formare profesionala  |  Cursuri director restaurant  |  Cursuri formare profesionala  |  Cursuri formator  |  Cursuri ghid turism  |  Cursuri limbi straine  |  Cursuri management  |  Cursuri manager turism  |  Cursuri specializare  |  Cursuri turism  |  Dezvoltare personala  |  Domeniul resurselor umane  |  Evaluarea performantelor profesionale  |  Formare profesionala  |  Hoteluri din bucuresti  |  Implementarea unui sistem  |  Industria auto  |  Limbi straine  |  Limbi straine cursuri  |  Luarea deciziilor  |  Management programe  |  Managementul dezvoltarii  |  Managementul documentelor  |  Manager de proiect  |  Manager marketing,comunicare   |  Marketing produse  |  Modul specialist  |  Programe formare profesionala  |  Programe de formare   |  Promovare produse  |  Recrutare si selectie  |  Sisteme acces  |  Sisteme management  |  Strategii comunicare  |  Strategii marketing  |  Studii marketing  |  Studii piata  |  Turism seminarii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.