Transart - aplicatii software pentru mediul de afaceri Bucuresti Afisari: 1115
Categorie: COMERT >> Computere si tehnica de calcul Vizitatori: 640
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Tismana, nr. 1C, sector 4,
-------------------------
Phone: Telefon
  0213370010
-------------------------
Web: Internet
  email: office.bucuresti@transart.ro
  site: www.transart.ro

 
Program Gestiune Neomanager  
Detalii  

 

Program gestiune ce acopera nevoile operational-informationale ale unei afaceri de comert, import/export si distributie care-si deruleaza activitatea intr-unul sau mai multe puncte de lucru. Vizeaza afaceri de orice tip, implementare rapida si reducerea costurilor initiale de achizitie. Acopera cerintele unui program de facturare, gestiune stocuri, servicii, productie, program contabilitate, salarizare, solutie pentru mijloace fixe. 

Gandit ca si sistem integrat, soft-ul Neomanager faciliteaza inregistrarea unitara principalelor operatiuni comerciale si financiare, a documentelor primite sau emise de catre companie. Un sistem de rapoarte flexibil si usor de personalizat asigura accesul in timp real la acele informatii care-i permit managerilor sa supervizeze si sa analizeze in detaliu principalele aspecte ale unei afaceri.

          Neomanager reprezinta:

  • Un sistem profesional de care ajuta la gestionarea stocurilor cu multiple optimizari si automatizari pe partea de aprovizionare, vanzari, facturare, livrari si tratarea unitara a stocurilor din multiple locatii – depozite si magazine;
  • Program actualizat legislativ, flexibil care se adapteaza oricarui domeniu de activitate,  pentru IMM-uri de orice tip;
  • Softul de contabilitate care apartine de Neomanager, permite inregistrarea tuturor tranzactiilor financiar-contabile, sintetizarea, procesarea si raportarea lor;
  • Cel mai performant nucleu de administrare cantitativ-valorica a stocurilor intr-o aplicatie de gestiune profesionala;
  • Componenta Retail/POS proprie pentru vanzarile din gestiune de tip magazin si/sau interfatare cu aplicatii software specializate de retail;
  • Faciliteaza integrarea vanzarilor realizate pe canale specifice: agenti de vanzari/firme de distributie sau integrare e-Shop online pe partea de e-commerce;
  • Program de facturare profesional, cu multiple circuite care permit intocmirea automatizata a facturilor pe baza comenzilor luate de agenti, sau venite de la e-Shop, a bonului de casa etc … dar si listari multiple pentru scurtarea timpului de pregatire a documentelor in vederea livrarii;
  • Program stabil si flexibil, care asigura exactitate, consistenta, viteza de operare si un spectru larg de rapoarte;
  • Permite utilizarea codurilor de bare, integrarea de cantare on-line, oferind componenta specializata pentru utilizarea de terminale mobile pentru optimizarea receptiilor de marfa si a inventarierii la nivel de gestiune;
  • Componenta de baza pentru un sistem informatic integrat si stabil care impreuna cu aplicatia SFA Hermes, acopera nevoile specifice unei afaceri de distributie ce utilizeaza agenti de vanzari.

Cu toate ca sistemul Neomanager partajeaza acelasi nucleu functional cu B-Org ERP, din punct de vedere comercial, Neomanager vizeaza afaceri de orice tip, implementare rapida si reducerea costurilor initiale de achizitie in contextul unui numar limitat iar B-Org ERP este varianta full-option care, orientata fiind pe scalabilitate si maximizarea performantei, integreaza un motor SQL performant si un pachet de servicii de implementare adaptat nevoilor mai complexe ale unei afaceri consolidate de import/export, comert si distributie.

Neomanager este disponibil in doua editii, optimizate din punct de vedere al costului si a serviciilor de implementare aferente in functie de complexitatea proceselor interne si volumul de tranzactii zilnice ale afacerii modelate:

  • Neomanager 7 – pentru maxim 10 statii de lucru in retea / afaceri care se dezvolta si
  • Neomanager 5 – pentru maxim 5 statii de lucru in retea / afaceri la inceput de drum

Neomanager 7 este o solutie completa, ideala pentru cabinetele de contabilitate si contabilii autorizati.Contactandu-ne, veti afla cum puteti obtine un discount de 50% !

Beneficii cheie

  • Asigura stabilitate, consistenta si siguranta in ce priveste inregistrarea si pastrarea datelor;
  • Ofera flexibilitate si suport in modelarea si implementarea proceselor interne (fluxuri de informatii) din interiorul companiei (furnizori, aprovizionare, stocuri, produse, vanzari, loturi, serii, servicii, clienti, cu reflectare în contabilitate);
  • Creste eficienta in munca a angajatilor prin reducerea timpilor de intocmire sau generare a documentelor comerciale, contabile sau a altor documentelor operative (ex: document de inventariere, aviz de incarcare a marfii, etc)
  • Ofera in timp real informatii vitale pentru management pentru urmarirea si controlul activitatilor din firma (Ex: vanzari, neincasate, stocuri in timp real, alte situatii si rapoarte specifice afacerii);
  • Usureaza semnificativ activitatea angajatilor din toate departamentele legate de activitati ca aprovizionare, vanzari, contabilitate, facturare, etc
  • Furnizează confortul unei solutii verificate, aplicatia fiind instalata si utilizata de un numar mare de companii care deruleaza un business similar cu al tau;
  • Permite accesul la servicii profesionale de consultanta, implementare, asistenta tehnica si suport cu disponibilitate la nivel national;
  • Elimina stresul generat de actualizarile si adaptarea prompta la modificarile din legislatia romaneasca;
  • Asigura acces controlat al angajatilor la datele sensibile;
  • Preturi adaptate la piata locala, in functie de marimea afacerii;
  • Timp scurt de implementare, dependent de complexitatea proceselor afacerii si de nivelul de pregatire si implicare al personalului clientului;
  • Minimizezi investitia initiala in infrastructura IT – costuri colaterale;
  • Garantie de 12 luni si servicii post-garantie in baza unui contract de service;
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
implementare proiecte consultanta  |  interfata stabila  |  Actiuni comerciale  |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Activitati promovare  |  Administrare eficienta  |  Administrare firme  |  Administrare infrastructura rutiera  |  Administrare salarizare  |  Afacere cheie  |  Analiza activitatilor distributie  |  Analiza activitatilor productie  |  Analiza afacerii  |  Analiza garantii afacere  |  Analiza piata  |  Analize de piata  |  Analize financiar contabile  |  Analize piata  |  Angajarea in munca  |  Aplicatie soft  |  Aplicatii contabilitate  |  Aplicatii erp  |  Aplicatii facturare  |  Aplicatii firme distributie  |  Aplicatii gestiune  |  Aplicatii gestiune completa  |  Aplicatii mobile  |  Aplicatii online  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta software  |  Asistenta tehnica software  |  Automatizari tau  |  Business line  |  Cantare comerciale mobile  |  Cantare comerciale vanzari  |  Centre cost  |  Centru comercial  |  Circuite interne  |  Cititoare coduri bare  |  Comert electronic  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta business  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta optimizare afaceri  |  Consultanta prompta  |  Consultanta software  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Costurilor de productie  |  Curs project management  |  Depozit produse peste  |  Depozite produs   |  Dezvoltare aplicatii  |  Dezvoltare organizationala  |  Dezvoltare software  |  Dezvoltarea afacerilor in romania  |  Discounturi   |  Distribuitor in romania  |  Distributie marfa  |  Echipamente depozit  |  Echipamente lucru  |  Elimina stresul  |  Firma contabilitate  |  Firma specializata servicii   |  Format electronic   |  Frecventa de lucru  |  Furnizori de servicii   |  Hardware aplicatii  |  Implementare aplicatii business  |  Implementare si control  |  Implementare software  |  Implementarea unui sistem  |  Import export  |  Imprimante coduri bare  |  Informatii clienti  |  Inregistrarea contabilitate operatiuni derulate  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Instrumente control  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea facturilor  |  Legislatia romaneasca   |  Livrarea produsului   |  Livrari produse  |  Management clienti cheie  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management operational  |  Management proiect  |  Management retea  |  Management timp  |  Manager de vanzari   |  Managing partner   |  Mediul de afaceri  |  Mijloace fixe  |  Mobila vanzari  |  Module diverse tv  |  Nivel de componenta  |  Nivelul de automatizare  |  Operatiunile derulate  |  Pachet servicii  |  Performanta companiei  |  Peste proaspat  |  Piata romaneasca  |  Platforme depozite  |  Platforme lucru  |  Post productie  |  Procesarea documentelor  |  Producator software  |  Produse casa  |  Produse post  |  Produse top  |  Program salarizare  |  Proiect management  |  Proiecte la cheie  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raspuns in frecventa  |  Reducerea costurilor de productie  |  Retea retail   |  Service post garantie  |  Service retea  |  Service soft  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii mentenanta  |  Servicii retail  |  Servicii salarizare  |  Servicii software  |  Showroom  |  Sistem informatii  |  Sistem integrat erp  |  Sisteme cantarire  |  Sisteme control date  |  Sisteme ghidare  |  Sisteme informatice specializate  |  Sisteme management  |  Sisteme programare  |  Sistemele de cantarire   |  Sistemul de cantarire   |  Sistemul de gestiune  |  Sistemul de logistica  |  Sistemul de management  |  Situatii financiare  |  Soft agentii  |  Soft aprovizionare  |  Soft comenzi  |  Soft crm  |  Soft distributie  |  Soft erp  |  Soft financiar  |  Soft gestiune  |  Soft productie  |  Soft sfa  |  Soft vanzari  |  Software aplicatii  |  Software baza  |  Software cantare  |  Software contabilitate  |  Software legislativ  |  Software post productie  |  Software salarizare  |  Solutii dedicate  |  Solutii domeniul it  |  Solutii hardware  |  Solutii software  |  Statii incarcare  |  Statii lucru  |  Suport motor  |  Training vanzari  |  Tranzactii comerciale  |  Tranzactii online  |  Warehouse management  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.