Soft optimizat pentru afaceri de import, operatiuni intracomunitare, comert si distributie din Romania B-ORG este un sistem stabil, validat in piata de un numar mare de clienti! Cele mai bune practici din comert si distributie, integrare EDI, inglobate intr-un sistem ERP Automatizare operatii repetitive, optimizari procese interne, timp redus de implementare Exactitate si siguranta la inregistrarea tranzactiilor financiar-contabile si comerciale Control si optimizare stocuri cu cel mai bun nucleu ERP de gestiune. Add-on-uri profesionale integrate nativ intr-o platforma completa: SFA, BI, WMS, CRM, Retail, e-Shop. Servicii de top, actualizari prompte la legislatie, parteneriat pe termen lung! Propunand un model de lucru bazat pe practici verificate, aplicatia B-Org ERP integreaza informational operatiunile derulate de angajatii din diverse departamente ale companiei – comercial, depozit, magazin, service, productie, contabilitate, salarizare – oferind un sistem complet, stabil, usor de utilizat si de invatat. Module principale disponibile: Aprovizionare, Gestiune Stocuri, Comenzi, Vanzari, Incasari-Plati, Centre-Cost, Contabilitate, Mijloace fixe, Salarizare, Servicii, Productie, Magazin POS, Interfete, Notificari, EDI, WebOrder-B2B, Analiza Manageriala. Nucleul B-Org asigura, de exemplu, operarea integrata, multigestiune, a mai multor puncte de lucru ale unei afaceri de comert si distributie – depozite si magazine, operare in care procesele critice – aprovizionare, stabilire pret, vanzare, facturare si livrare sunt controlate si in mare masura automatizate. - Pentru afacerile de distributie care resimt din plin nevoia de coordonare si control a activitatii desfasurate de agentii de vanzare pe teren, sistemul nostru B-Org, se integreaza nativ cu un alt produs Transart – HERMES SFA #1 in Romania – aplicatie mobila de top, adaptata nevoilor de presales, vansales si merchandising – culegere date din piata.
- Pentru fluidizarea operatiunilor de intrare/iesire a marfii din depozit prin utilizarea codurilor de bare, propunem aplicatia WMS Warehouse Manager dezvoltata de Transart, strans integrata cu sistemul ERP.
- Pentru analize departamentale de business – vanzari (clienti, produse, furnizori, piata), analiza costuri, profitabilitate, cashflow-ului, propunem BI Adviser, un instrument vizual de top din gama BI – Business Intelligence, proaspat modernizat extins si strans integrat cu ERP Transart
- Pentru automatizarea schimbului de date si documente in format electronic (comenzi, facturi etc) intre producator / distribuitor si respectiv, marii retaileri interfata EDI din acest soft, include extensii pentru doua dintre cele mai folosite platforme EDI din Romania: Comarch si Docprocess DocXchange.
Transart, avand o experienta de peste 18 ani in dezvoltarea si implementarea de software pentru afaceri, cultiva ca factor de diferentiere serviciile de top centrate pe atitudinea ThinkClient! – o abordare profesionista si calda de parteneriat cu clientul in care experienta si colaborarea echipelor de dezvoltare, consultanta si suport este pusa in slujba clientului. Beneficii cheie - Platforma stabila, flexibila, care asigura consistenta si viteza de operare;
- Integrarea activitatilor comerciale din punctele de lucru si magazine prin structurarea stocurilor pe cantitati disponibile | rezervate | blocate | de comandat | comandate;
- Suport informational pentru sedintele lunare si trimestriale de analiza a profitabilitatii, la nivel de centru de cost: divizii, filiale, departamente, proiecte etc
|