Transart - aplicatii software pentru mediul de afaceri Bucuresti Afisari: 1115
Categorie: COMERT >> Computere si tehnica de calcul Vizitatori: 640
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Tismana, nr. 1C, sector 4,
-------------------------
Phone: Telefon
  0213370010
-------------------------
Web: Internet
  email: office.bucuresti@transart.ro
  site: www.transart.ro

 
WMS Software Warehouse Management Systems  
Detalii  

Identifica acele sisteme informatice dedicate imbunatatiri proceselor de logistica, livrare si stocare, prin automatizarea proceselor din depozit: receptie marfa, stocarea si inventarierea acesteia sau pregatirea pentru livrare si intocmirea documentelor necesare. Automatizarile vizate sunt facilitate atat prin integrarea unor echipamente hardware specializate – imprimante cu coduri de bare, PDA mobile cu cititoare de cod de bara, cititoare de coduri de bara fixe sau mobile, cat si prin optimizarea circuitelor si evidentierea de documente specifice care se vor putea introduce, genera automat, evidentia sau analiza.

Propunerea Transart pe zona de WMS vine ca un raspuns natural la nevoile clientilor sai, in urma experimentarii mai multor variante si solutii in colaborare cu diversi parteneri. Valorificand experienta acumulata pe partea de dezvoltare de aplicatii mobile si in integrarea tehnologiilor de identificare bazate pe coduri de bare, Transart propune Warehouse Manager o aplicatie nativ integrata cu propriile sisteme ERP: B-Org si Neomanager.

“Proiectat ca o extensie complet integrata cu sistemele ERP Transart, sistemul WMS software – Warehouse Manager vine sa adauge, treptat, functionalitati care pot genera imbunatatiri semnificative ale activitatii din depozit. Vizam in special companiile care activeaza in zona de comercializare si distributie de materiale tehnice, dar si distribuitorii din FMCG. Principiile dupa care ne vom ghida in dezvoltarea produsului in continuare sunt: simplitate, eficienta, autonomie, control si mobilitate in depozit.” a declarat Septimiu BLAGU, Manager Produs – Warehouse Manager.

Este bine sa stiti ca implementarea unei aplicatii WMS prespune investitii colaterale in echipamente hardware specializate si deseori mai multa munca decat anterior, efectuata de operatorii din depozit. Cu alte cuvinte, va recomandam sa evaluati, impreuna cu consultantii nostri, daca nevoile dumneavoastra reale justifica investitia, costurile si munca suplimentara. WMS software nu este neaparat solutia potrivita pentru companiile care nu au o structura organizationala si proceduri de lucru bine puse la punct. Pentru a putea a face o prima evaluare referitoare la oportunitatea implementarii unui WMS va propunem sa parcurgeti urmatoarele intrebari:

  • Lucratorii din depozit intampina probleme reale la identificarea exacta a unor produse care arata asemanator?
  • Ai inregistrat deja pierderi semnificative si /sau a crescut frecventa reclamatiilor cauzate de livrarea altor produse decat cele comandate?
  • Intampini probleme legate de corectitudinea stocurilor din cauza erorilor frecvente la livrarea comenzilor?
  • Produsele pe care le gestionezi au termen de expirare si este important sa ai o imagine exacta asupra intrarilor, stocurilor si iesirilor, pe loturi?
  • Trasabilitatea pe fluxul de aprovizionare-desfacere este o cerinta esentiala in domeniul tau de activitate?
  • Doresti sa integrezi – in sistemul informatic – procesul de cantarire automatizat, chiar inainte de livrare
  • Doresti date in timp real referitoare la activitatea, stocurile si documentele intocmite in depozit?
  • Imbunatateste acuratetea identificarii produselor, utilizand coduri de bare, elimina erorile de identificare manuala generand astfel exactitate in stocuri;
  • Ofera mobilitate si ghidare operatorilor atat la receptia cat si la livrarea marfurilor;
  • Creste productivitatea lucratorilor din depozit, automatizand prelevarea datelor;
  • Elimina problemele generate de confundarea produselor si a livrarilor neconforme cu solicitarile clientilor;
  • Scurteaza timpul de receptie a marfii si de intocmire a documentului aferent evidentierii operatiunii in ERP;
  • Faciliteaza inventarierea rapida a produselor fara oprirea activitatii;
  • Fluidizeaza livrarile – prin operatiuni de picking ghidat, integrarea unitatilor de masura multiple si intocmirea automatizata a facturii si documentelor aferente unei livrari;
  • Faciliteaza verificarea rapida a pretului si existentei pe stoc a unui produs expus (de exemplu intr-un showroom);
  • Creste zvzibilitatea si controlul pe activitatea efectuata de angajatii din depozit.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
implementare proiecte consultanta  |  interfata stabila  |  Actiuni comerciale  |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Activitati promovare  |  Administrare eficienta  |  Administrare firme  |  Administrare infrastructura rutiera  |  Administrare salarizare  |  Afacere cheie  |  Analiza activitatilor distributie  |  Analiza activitatilor productie  |  Analiza afacerii  |  Analiza garantii afacere  |  Analiza piata  |  Analize de piata  |  Analize financiar contabile  |  Analize piata  |  Angajarea in munca  |  Aplicatie soft  |  Aplicatii contabilitate  |  Aplicatii erp  |  Aplicatii facturare  |  Aplicatii firme distributie  |  Aplicatii gestiune  |  Aplicatii gestiune completa  |  Aplicatii mobile  |  Aplicatii online  |  Asistenta in implementare  |  Asistenta software  |  Asistenta tehnica software  |  Automatizari tau  |  Business line  |  Cantare comerciale mobile  |  Cantare comerciale vanzari  |  Centre cost  |  Centru comercial  |  Circuite interne  |  Cititoare coduri bare  |  Comert electronic  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Consultanta vanzari  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta business  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta optimizare afaceri  |  Consultanta prompta  |  Consultanta software  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Costurilor de productie  |  Curs project management  |  Depozit produse peste  |  Depozite produs   |  Dezvoltare aplicatii  |  Dezvoltare organizationala  |  Dezvoltare software  |  Dezvoltarea afacerilor in romania  |  Discounturi   |  Distribuitor in romania  |  Distributie marfa  |  Echipamente depozit  |  Echipamente lucru  |  Elimina stresul  |  Firma contabilitate  |  Firma specializata servicii   |  Format electronic   |  Frecventa de lucru  |  Furnizori de servicii   |  Hardware aplicatii  |  Implementare aplicatii business  |  Implementare si control  |  Implementare software  |  Implementarea unui sistem  |  Import export  |  Imprimante coduri bare  |  Informatii clienti  |  Inregistrarea contabilitate operatiuni derulate  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Instrumente control  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea facturilor  |  Legislatia romaneasca   |  Livrarea produsului   |  Livrari produse  |  Management clienti cheie  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management operational  |  Management proiect  |  Management retea  |  Management timp  |  Manager de vanzari   |  Managing partner   |  Mediul de afaceri  |  Mijloace fixe  |  Mobila vanzari  |  Module diverse tv  |  Nivel de componenta  |  Nivelul de automatizare  |  Operatiunile derulate  |  Pachet servicii  |  Performanta companiei  |  Peste proaspat  |  Piata romaneasca  |  Platforme depozite  |  Platforme lucru  |  Post productie  |  Procesarea documentelor  |  Producator software  |  Produse casa  |  Produse post  |  Produse top  |  Program salarizare  |  Proiect management  |  Proiecte la cheie  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raspuns in frecventa  |  Reducerea costurilor de productie  |  Retea retail   |  Service post garantie  |  Service retea  |  Service soft  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii mentenanta  |  Servicii retail  |  Servicii salarizare  |  Servicii software  |  Showroom  |  Sistem informatii  |  Sistem integrat erp  |  Sisteme cantarire  |  Sisteme control date  |  Sisteme ghidare  |  Sisteme informatice specializate  |  Sisteme management  |  Sisteme programare  |  Sistemele de cantarire   |  Sistemul de cantarire   |  Sistemul de gestiune  |  Sistemul de logistica  |  Sistemul de management  |  Situatii financiare  |  Soft agentii  |  Soft aprovizionare  |  Soft comenzi  |  Soft crm  |  Soft distributie  |  Soft erp  |  Soft financiar  |  Soft gestiune  |  Soft productie  |  Soft sfa  |  Soft vanzari  |  Software aplicatii  |  Software baza  |  Software cantare  |  Software contabilitate  |  Software legislativ  |  Software post productie  |  Software salarizare  |  Solutii dedicate  |  Solutii domeniul it  |  Solutii hardware  |  Solutii software  |  Statii incarcare  |  Statii lucru  |  Suport motor  |  Training vanzari  |  Tranzactii comerciale  |  Tranzactii online  |  Warehouse management  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.