Unicont - Firma de contabilitate Bucuresti Afisari: 72
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 68
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Calea Calarasilor, Nr.177, Bl. 45, Ap. 19, Et. 7, sector 3
-------------------------
Phone: Telefon
  0722587128; 0722512064
-------------------------
Web: Internet
  email:
  site: www.unicont.ro

 
Servicii Audit  
Detalii

Audit Intern

In cadrul misiunilor de audit intern Unicont efectueaza o examinare atenta a tuturor activitatilor companiei dumneavoastra pentru a formula o evaluare corecta asupra aspectelor cheie din cadrul afacerii pe care o conduceti, astfel incat sa ne asiguram de protejarea elementelor patrimoniale bilantiere si extrabilantiere si sa identificam metodele adecvate de prevenire a fraudelor si pierderilor de orice fel din cadrul companiei.

Metodologia noastra de audit intern este individualizata in functie de dimensiunea, structura si domeniul de activitate al companiei dumneavoastra.

In cadrul misiunilor de audit intern urmarim obiective esentiale precum:

Verificam daca activitatile economice desfasurate de departamentele din cadrul companiei dumneavoastra sunt in concordanta cu politicile si programele stabilite de managementul societatii;
Evaluam daca controalele financiare si nefinanciare dispuse de conducerea societatii sunt aplicate in mod corect si complet;
Verificam daca informatiile financiare si nefinanciare prezentate catre conducerea societatii pentru cunoasterea realitatilor din cadrul companiei dumneavoastra sunt relevante, corecte si complete;
Identificam metode de prevenire a fraudelor si pierderilor din cadrul companiei dumneavoastra pentru a asigura integritatea patrimoniului.
Audit financiar


In cadrul angajamentelor de audit financiar auditorii nostri vor formula o opinie asupra situatiilor financiare, sub aspectul intocmirii acestora in conformitate cu un cadru de raportare financiara aplicabil.

Este in interesul clientului si al auditorilor nostri, ca la inceputul misiunii de audit sa se convina asupra unor termeni importanti, precum:


obiectivul auditului situatiilor financiare;
cadrul de raportare financiara aplicabil si aria de aplicabilitate a auditului;
structura rapoartelor rezultate in urma auditului financiar;
accesul nelimitat al auditorului financiar la documentele companiei;
baza de calcul a onorariilor percepute de auditor.
In cadrul misiunilor de audit financiar auditorii nostri vor proceda la cunoasterea profunda a companiei dumneavostra si a mediului in care aceasta isi desfasoara activitatea, in vederea formularii unei opinii corecte.

Factorii esentiali care vor fi analizati se refera la:

cunoasterea pietei si a concurentei;
cunoasterea cererii, a niselor de piata, a comportamentului cumparatorilor;
particularitatile privind fluctuatia preturilor in domeniul de activitate al companiei;
factori de sezonalitate sau de ciclicitate a activitatii;
intelegerea tehnologiilor de productie si a proceselor de fabricatie;
analiza concentrarii aprovizionarii;
cunoasterea practicilor uzuale de piata in cadrul sectorului in care se opereaza;
identificarea principiilor contabile aplicate si intelegerea temeinica a acestora;
existenta unor reglementari speciale in domeniul de activitate;
aspecte privind fiscalitatea aplicabila;
existenta unor politici guvernamentale speciale in domeniul in care activeaza compania;
aspecte privind cerintele de mediu in domeniul de activitate al companiei;
factori financiari care pot afecta activitatea companiei (de exemplu rata dobanzii sau disponibilitatea finantarii);
pietele de desfacere ale produselor sau serviciilor companiei;
structura surselor de venituri;
produsele si serviciile obtinute de companie;
analiza si indentificarea celor mai importanti clienti si furnizori, concentrarea acestora si dependenta fata de acestia;
analiza eventualelor aliante, a participatiunilor si a colaborarilor;
studierea existentei eventualelor grupuri de interese in domeniul de activitate al companiei;
efectuarea de comert electronic (cum ar fi vanzarile prin internet sau activitatile de marketing cu tinta pe produs sau pe consumator);
existenta dispersiei geografice sau a segmentarii sectorului de activitate in care opereaza compania;
analiza locatiilor de productie, a depozitelor si a birourilor in care se desfasoara activitatea;
riscul de dependenta de clienti sau furnizori cheie;
analiza concentrarii activitatii de desfacere si de aprovizionare;
bugetul alocat de companie pentru cercetare si dezvoltare;
analiza aprofundata a tranzactiilor efectuate de companie cu partile afiliate;
verificarea existentei achizitiilor recente, a fuziunilor si divizarilor, a unor cedari planificate sau efectuate recent;
efectuarea unor investitii importante efectuate recent sau planificate;
verificarea vanzarii sau achizitionarii unor titluri de valoare;
intelegerea structurii grupului din care face parte compania;
verificarea existentei unor sucursale in strainatate si a ponderii tranzactiilor cu acestea;
verificarea garantiilor societatii;
daca exista angajamente financiare viitoare extrabilantiere;
eventuala existenta a instrumentelor financiare derivate;
politici si practici in cadrul companiei privind momentul recunoasterii veniturilor;
analiza contabilizarii valorii juste din cadrul tranzactiilor efectuate;
verificarea tranzactiilor in valuta, privind datoriile, creantele, reevaluarile acestora;
riscurile privind incetarea activitatii ca urmare a unor factori interni sau externi;
analiza indicatorilor cheie privind activitatea operationala, profitabilitatea companiei si a evolutiei patrimoniului;
analizarea softului informatic utilizat pentru evidentierea operatiunilor gestionare si contabile;
verificarea bugetelor companiei si a abaterilor acestora fata de realizarile efective;
studierea eventualelor rapoarte efectuate de analisti si a rapoartelor de rating;
analiza comparativa a rapoartelor financiare pe perioade;
verificarea existentei implementarii unor strategii noi;
politici de stimulare a angajatilor si gradul de corelare a acestora cu performantele obtinute;
verificarea tendintelor existente si potentiale in domeniul de activtate al companei;

Prin analizarea elementelor prezentate anterior, auditorii nostri vor obtine o cunoastere profunda a companiei si a mediului in care aceasta opereaza, in vederea formularii unei opinii de audit.

Contactati un membru al echipei noastre de auditori pentru a afla cum va putem sprijini!

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
auditor intern   |  certificatul fiscal  |  Actele constitutive  |  Actiuni comerciale  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Activitati promovare  |  Activitatile de marketing   |  Administrare imobile  |  Administrare personal  |  Administrare salarizare  |  Analiza activitatilor productie  |  Analiza afacerii  |  Analiza comparativa  |  Analiza financiara  |  Analiza garantii afacere  |  Analiza piata  |  Analiza pietei  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Asistenta fiscala  |  Asistenta inspectii fiscale  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica persoane fizice  |  Asistenta juridica persoane juridice  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta permanenta  |  Asociatii si fundatii  |  Asociatii sportive  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Auditor intern  |  Auditori mediu  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Campanii marketing  |  Campanii promovare   |  Campanii publicitare  |  Casa expeditie  |  Cercetare marketing  |  Cercetare piata  |  Cercetari si studii de piata  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiune parti sociale,actiuni  |  Cesiuni firme  |  Cluburi sportive  |  Comert electronic  |  Concedii medicale  |  Consultanta calitate  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta financiara  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta juridica  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta marketing  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea decontarilor  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea stocurilor  |  Contracte comodat  |  Contracte inchiriere  |  Contractelor de munca  |  Cunoasterea mediului  |  Declaratii fiscale anuale  |  Declaratii fiscale semestriale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Diagnostic financiar  |  Echipa specialisti  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta stocurilor  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Furnizori de servicii   |  Fuziuni si achizitii   |  Gestiune declaratii  |  Hotarari aga  |  Impozitul pe profit   |  Infiintare firme  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintari asociatii  |  Infiintari asociatii familiale  |  Infiintari firme  |  Infiintari fundatii  |  Infiintari ong  |  Infiintari persoane fizice autorizate  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectie fiscala  |  Internet marketing  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea bilanturilor anuale  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea fisei fiscale   |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea registrului casa  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Investitii financiare  |  Leasing financiar  |  Legislatia muncii  |  Lichidare firma  |  Managementul achizitiilor  |  Metode analiza financiara  |  Modificare a datelor  |  Modificare fisierelor   |  Modificari societati comerciale  |  Natura juridica  |  Oportunitati afaceri  |  Parti sociale   |  Patrimoniului societatii   |  Performanta companiei  |  Performantele companiei  |  Planuri afaceri  |  Plata impozitelor  |  Pontaj angajati  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte evaluare  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportari contabile  |  Registrul comertului  |  Reprezentarea societatii   |  Salarizare personal  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Servicii cercetare piata  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii leasing  |  Servicii masa  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Servicii specifice de lichidare  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Situatiilor financiare  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati infiintari  |  Solutii finantare  |  Solutii publicitare  |  Strategii marketing  |  Studii fezabilitate  |  Studii marketing  |  Studii mediu  |  Studii piata  |  Taxa valoarea adaugata  |  Verificare contabilitate  |  Verificarea angajatilor  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.