Iti intocmim toate actele legale necesare unei asociatii de proprietari, astfel incat, tu nu mai ai nicio grija. Evidenta financiara sau administrarea financiara este cea mai importanta activitate a administratiei in cadrul asociatiilor de proprietari, de aceasta depinzand gestionarea cu simt de raspundere a fondurilor asociatiei. Serviciile financiare pe care le prestam pentru asociatiile de proprietari de imobile includ: Pastrarea si actualizarea Registrelor de Evidenta Fond Rulment si Fond Reparatii, in conformitate cu Legile in vigoare; Depunerea declaratiilor fiscale pentru angajati, colaboratori si institutii ale statului ; Depunerea declaratiilor REVISAL catre ITM pentru personalul angajat; Intocmirea Registrului Jurnal; Intocmirea altor situatii contabile conform legislatiei in vigoare; Monitorizarea modificarilor ce pot surveni in cadrul Legislatiei in vigoare, in domeniul contabilitatii asociatiilor de proprietari, precum si identificarea modalitatilor de punere a acestora in practica; Intocmirea ordinelor de plata pentru serviciile prestate catre Asociatie; Intocmirea statelor de plata. |