Urgent Consult - Contabilitate si infiintari firme, Bucuresti Afisari: 154
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 4
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Armeneasca, Nr. 23, Sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0771346737
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@urgentconsult.ro
  site: www.urgentconsult.ro
  facebook: UrgentConsult/

 
Gazduire sediu social Pret: 400,00 RON + TVA
Detalii  
  • Consultanta legala in privinta gazduirii sediului social

  •  

    Gazduire sediu social in Bucuresti pe 6, 12 sau 24 luni

Care este costul total

  • Gazduire sediu social in Bucuresti pentru 6 luni = 400 de lei + TVA;
  • Gazduire sediu social in Bucuresti pentru 1 an = 550 de lei + TVA;
  • Gazduire sediu social in Bucuresti pentru 2 ani = 950 de lei + TVA.

Cat dureaza operatiunea de gazduire sediu social

De obicei, completarea documentelor se face in aproximativ 30 de minute.Va rugam sa ne contactati inainte, pentru a stabili de comun acord data si ora la care va vom invita.

De ce acte aveti nevoie

Daca infiintam noi firma -> C.I.Daca firma este in curs de infiintare - > C.I. si rezervare dupa denumire;Daca firma este deja infiintata -> C.I. si certificat de inregistrare. In acest caz veti avea nevoie si de schimbarea sediului social.

Va putem oferi si contabilitatea

Suntem un partener de lunga durata si va ajutam si cu serviciile de contabilitate S.R.L., astfel incat sa va concentrati cat mai mult mult asupra activitatii, lasand actele in grija noastra.Costurile pornesc de la doar 250 de lei + TVA / luna, fiind atractive pentru firmele din Bucuresti.

Serviciul de gazduire sediu social pus la dispozitie de o firma specializata este mult mai simplu si flexibilu – nu aveti nevoie de niciun acord

Totul va decurge rapid, salvand timp in folosul firmei dumneavoastra.

Fara acordul vecinilor. Fara acord asociatie de proprietari. Fara acordul Presedintelui Asociatiei de Proprietari. Acum puteti avea sediul social gazduit la noi, in Bucuresti, simplu si rapid.

In plus, exista multe alte avantaje pentru care merita sa optati pentru gazduire sediu social la terti:

?  veti primi notificare cu privire la corespondenta, atunci cand aceasta soseste (spre exemplu notificari din partea institutiilor de stat);?  nu trebuie sa platiti chirie pentru imobilul unde ati fi avut sediul social;?  nu aveti nevoie de Certificat de Unicitate Sediu de la ANAF;?  la infiintare puteti sa aveti sediul social al firmei in Bucuresti, chiar daca nu sunteti sau nu o aveti o locuinta in Bucuresti;?  aveti posibilitatea sa mutati sediul firmei in Bucuresti, daca doriti acest lucru;?  puteti obtine cod de TVA daca aveti sediul gazduit la o firma specializata;?  se poate face nu doar pe 1 an, ci pe termen lung.

Iata mai multe detalii despre sediul social si gazduirea sediului social la terti

Daca doriti sa infiintati o firma, veti avea nevoie si de un sediu social care poate fi intr-un spatiu inchiriat, detinut sau puteti opta pentru gazduire sediu social la o adresa pusa la dispozitie de Urgent Consult.

Cand infiintati firma, puteti sa va ocupati personal de tot ce tine de stabilirea sediului social dar, in mod alternativ, puteti contacta o firma specializata care sa se ocupe de toate aceste proceduri birocratice. Unii antreprenori realizeaza ca nu au un spatiu pe care sa-l declare ca sediu social si ajung la concluzia ca pot opta pentru gazduire sediu social la o firma care se ocupa special de acest lucru, pentru ca legea permite.

Pentru gazduire sediu social, dar si servicii complete de infiintare SRL sau schimbare sediu, ne puteti contacta cu incredere.

Ce este un sediu social?

Prin sediu social se intelege acel spatiu unde se desfasoara activitatea unei firme. Poate fi asociat ca un camin pentru proprietari, acolo unde se va realiza de exemplu, si contactul cu institutiile statului.

La infiintarea unei afaceri sub forma de S.A. sau S.R.L. veti putea gasi inclusiv in cadrul Actului Constitutiv aceasta prevedere care obliga antreprenorii sa infiinteze un sediu social.

In afara de sediul social, o firma poate sa aiba si alte sedii secundare. Se poate infiinta un sediu social direct la punctul de lucru, dar se poate opta si pentru deschiderea sediului social la alta adresa sau in alta localitate. Daca desfasurati intreaga activitate intr-un anumit punct, va puteti rezuma exclusiv la aceasta adresa pentru a stabili sediul social. Dar, legea permite ca o firma sa aiba sediul social si la o alta adresa. Asa se face ca puteti colabora cu o companie specializata pentru serviciul de gazduire sediu social. Termenul de valabilitate pentru un astfel de sediu social se poate face atat pe 1 an, cat si pe o perioada mult mai lunga.

Rolul unui sediu social

Infiintarea unui sediu social sau posibilitatea de a opta pentru gazduire sediu social la adresa oferita de Urgent Consult reprezinta un proces obligatoriu deoarece aceasta adresa se transforma in locul principal de legatura al firmei cu tertii si autoritatile statului. Ca de exemplu, in cazul in care se realizeaza o reclamatie sau atunci cand ANAF doreste sa faca o serie de verificari, reprezentantii organelor competente se vor prezenta la sediul social al firmei. De asemenea, toate documentele de informare pe care diverse organisme ale statului le trimite unei firme vor ajunge tot la aceasta adresa a sediului social.

Sigur, este posibila gazduirea sediului social la adresa unde se desfasoara intreaga activitate. Daca nu veti desfasura o activitate propriu-zisa la acest sediu, pentru ca autorizati activitatea la alte puncte de lucru, puteti inclusiv sa declarati acest fapt pentru a evita necesitatea unor acorduri si/sau costuri suplimentare.

O optiune poate fi inclusiv procesul de gazduire sediu social intr-un spatiu de uz comun cu alte firme, in cazul in care perimetrul permite acest lucru si/sau nu desfasurati activitate la sediu social. Pentru acest lucru va trebui sa completati o declaratie de nesuprapunere prin care confirmati ca sunteti la curent si sunteti de acord cu prevederile legislative.

La fel de important de stiut e si faptul ca, in cazul in care va desfasurati activitatea intr-un spatiu si nu detineti sediu social sau procedura de gazduire a expirat, puteti fi sanctionat de catre autoritati si, bineinteles, firma va fi declarata inactiva.

Sanctiunile aplicate pot fi variate, de la eliminarea unor posibile beneficii precum deducerile de plata, pana la inscrierea delictului in cazierul fiscal, inchiderea firmei etc.

Cautati gazduire sediu firma? Noi va putem ajuta. Contactati-ne si va vom explica intreaga procedura intr-un mod simplu. Preturi avantajoase.

Cand aveti nevoie de un sediu social?

Daca v-ati infiintat recent o firma sau daca intentionati in cel mai scurt timp sa faceti asta, automat va fi nevoie sa stabiliti o adresa ca fiind sediu social. Puteti opta pentru gazduire sediu social la adresa oferita de un tert, pentru ca legea permite acest lucru. Acest lucru este foarte util in special micilor antreprenori care desfasoara afaceri online, fara sa aiba un punct de lucru special, dar oricine doreste sa numeasca sediul social la o alta adresa, are aceasta libertate la dispozitie.

Daca locul in care ati solicitat gazduire sediu social initial necesita costuri mult prea ridicate cu chiria sau daca pana in prezent ati apelat la gazduire prin intermediul unui avocat si doriti sa treceti la un sediu definitiv, aveti flexibilitatea de a muta sediul social, urmand procedurile legale in vigoare.

Cum puteti contracta serviciile noastre de gazduire sediu social firma?

Daca aveti nevoie de gazduire pentru sediu social, noi va stam la dispozitie. Avem experienta in gazduirea sediilor de firma, iar acest lucru ne permite sa va ajutam cu orice intrebari aveti in legatura cu acest lucru.

In loc sa stabiliti un sediu social in propriul apartament, in locuinta parintilor, intr-o locatie cu chirie, intr-un bloc unde aveti nevoie de acordul vecinilor, puteti rezolva rapid cu sediul social al firmei optand pentru gazduire la adresa oferita de Urgent Consult.

Noi oferim servicii de gazduire sediu firma Bucuresti la preturi accesibile si in conditii optime.

Rezolvati rapid cu sediul social al firmei daca ne contactati pentru a stabili in continuare toate detaliile privind gazduirea la noi.

Tipuri de pachete pentru gazduire sediu social

Firma noastra va pune la dispozitie o serie de pachete flexibile de gazduire sediu social care, printre altele, va ofera si numeroase avantaje extra cum ar fi posibilitatea de gazduire sediu Bucuresti fara acord vecini si fara acord asociatie de proprietari, un aspect care v-ar putea da batai de cap.

Punem la dispozitia dumneavoastra 3 pachete, dupa cum urmeaza.

Pachet de gazduire sediu social in Bucuresti pentru 6 luni

In cadrul acestui pachet veti beneficia de urmatoarele servicii:?  Gazduirea unui sediu social pe raza Municipiului Bucuresti;?  Perioada de gazduire timp de 6 luni;?  Pachet de gazduire cu posibilitate de prelungire;?  Posibilitatea de a solicita acest pachet in cazul infiintarii unui nou SRL sau la schimbarea de sediu;?  Pret deductibil;?  Necesitatea unei intalniri pe o durata de aproximativ 15 minute in vederea semnarii documentatiei;?  Asistenta in raport cu prevederile si solicitarile ONRC;?  Notificare in caz ca de primire a corespondentei;?  Totul la doar 400 de lei + TVA.

Pachet de gazduire sediu social in Bucuresti pentru 1 an

Alegand pachetul de gazduire sediu social in Bucuresti pentru 12 luni vi se vor oferi urmatoarele servicii:?  Posibilitatea obtinerii si a gazduirii unui sediu social in Bucuresti;?  Durata de valabilitate a sediului va fi de 1 an;?  Aveti posibilitatea de a prelungi perioada de gazduire;?  Este un pachet disponibil atat la infiintarea unei companii cat si in cazul dorintei de schimbare sediului unei firme existente;?  Costul este deductibil;?  Alocarea a doar 15 minute pentru intrevederea cu profesionistul a carui scop este semnarea documentatiei;?  Asistenta pentru ONRC;?  Primire notificare in caz de corespondenta;?  Pastrarea corespondentei in cazul unei arhive timp de 1 an;?  Totul la doar 550 de lei + TVA.

Pachet de gazduire sediu social in Bucuresti pentru 2 ani

In vederea obtinerii unor servicii gazduire sediul social in afara Bucurestiului si a unui ajutor elaborat, o optiune pe care s-o aveti in considerare este pachetul de gazduire sediu social in Bucuresti pentru 2 ani, cu beneficiile oferite de acesta. Iata care sunt avantajele:?  Gazduirea unui sediu social in Bucuresti;?  Durata de gazduire va fi de 2 ani de zile, cu posibilitate de prelungire;?  Serviciile sunt disponibile atat in cazul unui SRL care se doreste a fi infiintat, cat si in cazul unui SRL deja existent, in vederea schimbarii sediului pe care acesta il detine;?  Costul este deductibil in mod integral;?  Demararea procedurii de gazduire se face cu o implicare de 15 minute, in vederea intalnirii cu personalul specializat, in vederea semnarii documentelor aferente necesare;?  Primirea de notificari la sosirea de corespondenta;?  Arhivarea corespondentei timp de 1 an de zile;?  Gestiunea va fi mai usor de realizat in cadrul companiilor de dimensiuni mari, fie la cele care au un volum generos de corespondenta;?  Totul la doar 950 de lei + TVA.

 Cine va poate ajuta pentru gazduire sediu social?

Astazi este mai simplu ca niciodata sa solicitati ajutor pentru lucrurile importante, atunci cand nu aveti suficient timp la dispozitie sau cand bugetul este limitat si nu va permiteti sa faceti o serie de greseli care s-ar putea sa va coste. Apoi, reamintim si faptul ca nu oricine cunoaste legislatia, cat si modificarile ce pot aparea in timp, in cazul in care v-ati gandit sa apelati la rude sau prieteni.Daca aveti nevoie de gazduire sediu social, noi va stam la dispozitie.Pentru economie de timp si avantajele prezentate mai sus in pachetele de servicii gazduire sediu social, o solutie foarte buna este sa apelati la cei care se ocupa ce acest lucru.Prin intermediul nostru, toate lucrurile sunt acum mai simple si pe deplin in avantajul dumneavoastra. Avem specialisti care va pot pune la dispozitie gazduirea sediului social in Bucuresti. Astfel, ne puteti alege cu incredere pe noi pentru gazduirea sediului social al firmei dumneavoastra.

Avantajele procedurii de gazduire sediu social la Urgent Consult

De ce sa apelati la noi? Pentru ca aveti numeroase avantaje precum:

Veti scapa de grija acordurilor necesare din partea vecinilor

Poate fi cu adevarat frustrant sa va rugati de vecini sa-si ofere acordul ca sa puteti infiinta un sediu social intr-un bloc sau o vila cu mai multe apartamente. Lucrul acesta este cu atat mai dificil daca nu aveti vecini toleranti sau binevoitori. Multe persoane sunt reticente in a permite desfasurarea unei anumite activitati economice in blocul in care locuiesc. Ar putea fi dificil sa-i convingeti ca acest lucru nu le va afecta in niciun fel bunastarea.Chiar daca nu veti desfasura activitate la sediu social, tot ar putea sa fie dificil sa obtineti acordul vecinilor pentru deschiderea unui sediu social in blocul lor. Prin intermediul nostru scapati de aceasta grija si beneficiati de gazduire sediu fara acord vecini, iar dumneavoastra puteti desfasura activitatea la terte persoane/puncte de lucru si sa va asigurati bunul mers al firmei. Iese din calcul si necesitatea unui acord de la membrii care gestioneaza scara de bloc, deci beneficiati inclusiv de gazduire fara acord asociatie de proprietari.

Impozit mai mic

Daca desfasurati o activitate economica in imobilul de locuit, acest lucru va duce la cresterea impozitului in mod obisnuit. Iar pe termen lung, trebuie sa aveti in vedere si aceste costuri care va pot afecta productivitatea. Nu mai este cazul sa va faceti griji cu privire la aceasta majorare atunci cand apelati la serviciile noastre pentru gazduire sediu social.

Posibilitate de prelungire rapida a contractului de gazduire sediu social

Daca in alte situatii ati fi cautat noi solutii de gazduire, de exemplu, un birou de avocatura sau alti profesionisti a caror costuri insumate v-ar fi depasit bugetul, noi va oferim siguranta, stabilitate si preturi avantajoase pentru Bucuresti. Ne place sa avem colaborari pe termen lung.

Cat costa gazduirea unui sediu social?

In mod obisnuit, costul privind gazduirea sediului este variabil, implicand costul cu chiria, cu realizarea documentelor si a drumurilor, contactul de alti experti si terti autorizati etc. Prin intermediul nostru veti beneficia insa, de un cost transparent, pornind de la suma de 400 lei + TVA / 6 luni si pana la 950 lei + TVA / 2 ani, in functie de pachetul ales din cele 3 mentionate atat mai sus, cat si in urmatoarele randuri:

 

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  intreprindere individuala  |  Acordul de asociere  |  Acte firma  |  Activare tv   |  Activitatea societatii   |  Activitati contabilitate  |  Actul constitutiv al societatii  |  Agentie imobiliara  |  Agentie servicii  |  Ajutor de stat  |  Apartamente bucuresti  |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Aporturi capital social  |  Asistenta legala  |  Asociatii si fundatii  |  Asociere in participatiune  |  Cabinet medical  |  Cabinete consultatii medicale  |  Cabinete lucru  |  Calcul salarii contabilitate  |  Capitalul social al firmei  |  Certificat dobandirea cetateniei romane  |  Certificat fiscal   |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Cetatenia romana  |  Cod acces  |  Codul fiscal  |  Colaborare afaceri  |  Consultanta calitate  |  Consultanta auto  |  Consultanta cabinete medicale  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta imobiliara  |  Consultanta inceperea unei afaceri  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta notariala  |  Consultanta taxe  |  Cont curent  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate, salarizare  |  Contract leasing  |  Contract pe termen lung   |  Contractelor de munca  |  Control fiscal  |  Corespondenta economica  |  Costuri ascunse  |  Datele de identificare   |  Declaratii cont  |  Declaratii pe proprie raspundere  |  Depunere bilant  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Dreptul de proprietate  |  Durata societatii  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa dedicata  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Experti contabili  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firma specializata servicii   |  Firme infiintare  |  Firmele la inceput de drum  |  Flexibilitatea procedurii  |  Frecventa de lucru  |  Furnizori de servicii   |  Identitate companie  |  Identitate firma  |  Import export  |  Impozit chirii  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare fundatie  |  Infiintare puncte lucru  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintari firme  |  Inregistrare puncte de lucru   |  Inregistrare sedii secundare  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrari asociatii  |  Inregistrari contabile  |  Intalniri afaceri  |  Intalniri de afaceri  |  Leasing persoane fizice  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia romana  |  Materiale auxiliare  |  Mediul de afaceri  |  Nu are sediul social  |  Numarul de asociati  |  Oameni de afaceri  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Onorariul firmei  |  Operatiuni depozitare  |  Operatorii economici   |  Organizare contabilitate  |  Orizontala si verticala  |  Pachet servicii  |  Pachete atractive  |  Pana energie  |  Parti sociale   |  Permisul de sedere  |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Plati taxe  |  Radiere firma  |  Registrul comertului  |  Relatii contractuale   |  Reprezentare control  |  Reprezentare juridica  |  Salarizare personal  |  Schimbare certificat inregistrare  |  Schimbare sediu social  |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul social  |  Servicii birou  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii depozitare  |  Servicii import export  |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Servicii suplimentare  |  Serviciu gratuit  |  Serviciul medical  |  Societate de consultanta  |  Societatile comerciale cu sediul in romania  |  Specimen semnatura  |  Tarife competitive  |  Taxa judiciara timbru  |  Taxe si onorarii   |  Timbru fiscal  |  Tipuri de onorarii  |  Tipuri de pachete  |  Tipuri par  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.