Urgent Consult - Contabilitate si infiintari firme, Bucuresti Afisari: 154
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 4
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Armeneasca, Nr. 23, Sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0771346737
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@urgentconsult.ro
  site: www.urgentconsult.ro
  facebook: UrgentConsult/

 
Obtinere numar / cod EORI Pret: 300,00 RON + TVA
Detalii  
  • Obtinere numar / cod EORI in 1-2 zile lucratoare pentru persoane fizice si juridice

  • Este necesar importurilor (tranzactiilor din afara Uniunii Europene)

  • Alegeti cu incredere serviciul de obtinere numar / cod EORICare este costul total

    Pentru Obtinere numar / cod EORI veti achita doar 300 de lei + TVA (onorariu)

    Cat dureaza

    Din momentul in care lansati comanda va vom oferi codul / numarul EORI in 1-2 zile lucratoare

    De ce acte aveti nevoie pentru operatiunea de obtinere numar / cod EORI, daca aveti cetatenia romana / sediul in Romania

    Persoana fizica

    • ? Carte de identitate.

    Persoana juridica

    • ? Certificatul de inregistrare eliberat de O.N.R.C. / documentele de înregistrare eliberate de autoritatile cu atributii în acest sens, in cazul celor care nu sunt operatori economici;
    • ? Actul constitutiv – doar pentru operatorii economici;
    • ? Certificatul de inregistrare TVA – doar daca firma este platitoare de TVA;
    • ? Documente din care sa rezulte adresa sediului social sau domiciliului fiscal actual – doar daca difera de cea din certificatul de inregistrare emis de O.N.R.C. sau de cea din certificatul de inregistrare in scopuri de TVA.
    De ce acte aveti nevoie pentru operatiunea de obtinere numar / cod EORI, daca NU aveti cetatenia romana / sediul in Romania

    Persoana fizica

    • ? Pasaportul sau permisul de sedere (fata + verso).

    Persoana juridica

    • ? Certificatul de inregistrare eliberat de autoritatile statului in care se afla sediul;
    • ? Certificatul de inregistrare TVA eliberat de unul din statele membre ale Uniunii Europene – doar daca firma este platitoare de TVA;
    • ? Documente din care sa rezulte adresa sediului social sau a domiciliului fiscal de la momentul inceperii procedurii de obtinere numar EORI, în original sau copie legalizata, mai noua de 6 luni – doar daca adresa difera fata de ce apare inscris in cele 2 certificate de mai sus.

Obtinere numar / cod EORI

Fie ca sunteti persoane fizice sau persoane juridice, daca va aflati in situatia in care derulati operatiuni vamale in Uniunea Europeana, codul/numarul EORI trebuie obtinut in vederea demararii acestor actiuni in mod legal si fara inconveniente. 

Pentru a inregistra acest cod unic de identificare va recomandam sa apelati la serviciile noastre pentru a il avea cat mai rapid, in asa fel incat sa puteti importa sau exporta diverse marfuri in cadrul statelor din Uniunea Europeana. Serviciul nostru de obtinere numar / cod EORI se desfasoara fara birocratie si timp pierdut, urmand sa va trimitem documentul direct pe email.

Daca nu v-ati mai confruntat pana acum cu astfel de proceduri sau daca nu doriti sa petreceti prea mult timp cu alcatuirea dosarului, puteti sa ne contactati si noi vom prelua aceasta parte. Deoarece beneficiem de experienta si de rezolvarea de situatii similare pentru sute de alti clienti, putem garanta faptul ca toata procedura va dura putin timp, iar dumneavoastra veti avea posibilitatea de a incepe activitatea – indiferent de statut: persoane fizice sau persoane juridice.

Ce este numarul EORI?

EORI sau Economic Operators Registration and Identification number (Numarul de Inregistrare si Identificare a Operatorilor Economici) reprezinta un cod unic pe care acele firme sau persoane fizice care fac operatiuni vamale in cadrul Uniunii Europene trebuie sa il obtina in vederea desfasurarii relatiei cu autoritatile vamale in mod corect si legal.

Practic, autoritatea vamala este cea care elibereaza acest numar care are loc de identificator pentru persoane fizice sau persoane juridice. Obiectivul acestui cod si scopul pentru care a fost introdus in legislatia Uniunii Europene este ca autoritatile sa aiba un control sporit asupra operatiunilor care se fac in cadrul UE, avand acces usor la toate datele de inregistrare ale acelor firme sau persoane fizice care realizeaza diverse importuri sau exporturi de marfuri.

Conform Regulamentului delegat al Comisiei (UE) 2015/2.446 din 28 iulie 2015 de completare a Regulamentului (UE) nr. 952/2013 al Parlamentului European si al Consiliului in ceea ce priveste normele detaliate ale anumitor dispozitii ale Codului vamal al Uniunii, definitia codului EORI este urmatoarea:

Numarul de inregistrare si de identificare a operatorilor economici” (numar EORI) inseamna un numar de identificare unic in teritoriul vamal al Uniunii, atribuit de o autoritate vamala unui operator economic sau unei alte persoane.

Cat costa serviciul de inregistrare numar EORI?Beneficiati de tot profesionalismul si de toata expertiza noastra, iar costul final este de doar 300 de lei + TVA pentru indeplinirea tuturor procedurilor aferente obtinerii codului unic de identificare, indiferent de firme sau de statutul de persoane fizice sau juridice.Cine trebuie sa obtina codul / numarul EORI?

Inainte de a vorbi despre procedura de obtinere numar EORI este relevant sa explicam cine trebuie sa inceapa pasii pentru obtinere cod EORI. Astfel, indiferent ca discutia este despre persoane fizice sau persoane juridice, orice operatori economici sau persoane care desfasora urmatoarele actiuni trebuie sa solicite numarul de identificare:

  • ? Cei care fac activitati de import;
  • ? Cei care fac activitati de export;
  • ? Cei care fac tranzit;
  • ? Cei care se ocupa cu depozitare;
  • ? Cei care fac actiuni de reprezentare;
  • ? Cei care desfasoara operatiuni legate de sosirea sau de plecarea marfurilor;
  • ? Persoanele fizice care aduc marfuri in Uniunea Europeana;
  • ? Persoanele fizice care scot marfuri din Uniunea Europeana.

Codul unic EORI este valabil pentru operatiunile care vizeaza teritoriul Uniunii Europene – in mod exclusiv. Actele care trebuie prezentate pentru obtinere cod EORI sunt diferite in functie de solicitant, adica daca solicitantul este persoana fizica sau persoana juridica. Asadar, depinde de acest detaliu ce va contine dosarul, iar noi va stam la dispozitie cu toate detaliile pentru o procedura cat mai sigura si de scurta durata.

Cum va putem ajuta pentru a inregistra numarul EORI?

De foarte multe ori clientii ne solicita sprijinul pentru obtinere numar EORI, iar procedura este una foarte simpla care va va scuti de alcatuirea de dosare si de nedumeriri care pot sa apara cand este vorba despre birocratie.

Am ajutat foarte multi clienti – persoane fizice sau persoane juridice – cu procedura de obtinere cod EORI, asa ca o alegere buna ar fi sa va lasati pe mana expertilor pentru a va asigura ca aveti un numar unic de identificare, necesar pentru toate operatiunile vamale din cadrul Uniunii Europene, atat importuri, cat si exporturi.

In primul rand e necesar sa ne contactati, sa ne spuneti ce tip de persoana reprezentati, fizica sau juridica, iar apoi va vom indica actele de care avem nevoie de la dumneavoastra (in copie). Lista cu documentele pentru inregistrare numar EORI o puteti regasi si mai jos.

Cat dureaza procesul de obtinere numar / cod EORI?

Codul EORI va ajunge la dumneavoastra in 1-2 zile lucratoare, acesta fiind un termen foarte scurt din punct de vedere birocratic. Va garantam faptul ca firma noastra proceseaza imediat dupa primire toate documentele necesare conform legii.

  •  

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  intreprindere individuala  |  Acordul de asociere  |  Acte firma  |  Activare tv   |  Activitatea societatii   |  Activitati contabilitate  |  Actul constitutiv al societatii  |  Agentie imobiliara  |  Agentie servicii  |  Ajutor de stat  |  Apartamente bucuresti  |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Aporturi capital social  |  Asistenta legala  |  Asociatii si fundatii  |  Asociere in participatiune  |  Cabinet medical  |  Cabinete consultatii medicale  |  Cabinete lucru  |  Calcul salarii contabilitate  |  Capitalul social al firmei  |  Certificat dobandirea cetateniei romane  |  Certificat fiscal   |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Cetatenia romana  |  Cod acces  |  Codul fiscal  |  Colaborare afaceri  |  Consultanta calitate  |  Consultanta auto  |  Consultanta cabinete medicale  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta imobiliara  |  Consultanta inceperea unei afaceri  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta notariala  |  Consultanta taxe  |  Cont curent  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate, salarizare  |  Contract leasing  |  Contract pe termen lung   |  Contractelor de munca  |  Control fiscal  |  Corespondenta economica  |  Costuri ascunse  |  Datele de identificare   |  Declaratii cont  |  Declaratii pe proprie raspundere  |  Depunere bilant  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Dreptul de proprietate  |  Durata societatii  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa dedicata  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Experti contabili  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firma specializata servicii   |  Firme infiintare  |  Firmele la inceput de drum  |  Flexibilitatea procedurii  |  Frecventa de lucru  |  Furnizori de servicii   |  Identitate companie  |  Identitate firma  |  Import export  |  Impozit chirii  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare fundatie  |  Infiintare puncte lucru  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintari firme  |  Inregistrare puncte de lucru   |  Inregistrare sedii secundare  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrari asociatii  |  Inregistrari contabile  |  Intalniri afaceri  |  Intalniri de afaceri  |  Leasing persoane fizice  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia romana  |  Materiale auxiliare  |  Mediul de afaceri  |  Nu are sediul social  |  Numarul de asociati  |  Oameni de afaceri  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Onorariul firmei  |  Operatiuni depozitare  |  Operatorii economici   |  Organizare contabilitate  |  Orizontala si verticala  |  Pachet servicii  |  Pachete atractive  |  Pana energie  |  Parti sociale   |  Permisul de sedere  |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Plati taxe  |  Radiere firma  |  Registrul comertului  |  Relatii contractuale   |  Reprezentare control  |  Reprezentare juridica  |  Salarizare personal  |  Schimbare certificat inregistrare  |  Schimbare sediu social  |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul social  |  Servicii birou  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii depozitare  |  Servicii import export  |  Servicii leasing  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Servicii suplimentare  |  Serviciu gratuit  |  Serviciul medical  |  Societate de consultanta  |  Societatile comerciale cu sediul in romania  |  Specimen semnatura  |  Tarife competitive  |  Taxa judiciara timbru  |  Taxe si onorarii   |  Timbru fiscal  |  Tipuri de onorarii  |  Tipuri de pachete  |  Tipuri par  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.