Valmed Freemex Bucuresti - Echipamente fiscale si solutii software Afisari: 2753
Categorie: REPARATII, SERVICE, INTRETINERE >> Case de marcat Vizitatori: 1184
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Dimitrie Pompei , nr. 8 Centrul de Afaceri FEPER Parter,sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0212420821; 0212420760; 0212420760
-------------------------
Web: Internet
  email: office@valmed.ro
  site: www.valmed.ro

 
Solutii software complete pentru magazine  
Detalii  

Solutii software complete pentru magazine si supermarket-uri

 

Cea mai eficienta solutie de pe piata romaneasca care acopera in cel mai mic detaliu atat nevoile managerului, cat si pe cele alte gestionarului.

 

DESCRIERE

Solutia software pune la dispozitia utilizatorilor o suita de liste si rapoarte ce ofera un control total al furnizorilor cu privire la cantitatea livrata si pretul negociat. In plus ofera asistenta in realizarea comenzilor de aprovizionare, reducand timpul necesar efectuarii comenzilor, optimizand cantitatile comandate, precum si prevenind perioadele OutOfStoc si OverStoc generatoare de prejudicii financiare.

In suita de aplicatii oferite, a fost pus accentul pe diminuarea suprastocurilorprin evidentierea produselor al caror raport stoc/rulaj depasteste limitele admise.

Avand in vedere ca doar top 20% din produse, din perspectiva adaosului comercial, genereaza 80% din profit, aplicatia scoate in evidenta OutOfStocksi determina o mai buna aprovizionare si totodata o crestere a satisfactiei clientilor.

Rapoarte detaliate, comparative pe diferite perioade de timp, optimizarea stoculuicontrolul casierilor, discounturi si fidelizarea clientilor, sunt functionalitati care recomanda cu incredere acest produs de top.

FUNCTIONALITATI

Asistenta comenzilor. Pentru a evita surplusul de marfa, dar si lipa produselor din raft, modulul de comenzi asista gestionarul in determinarea optima a necesarului de marfa fiind utilizati algoritmi de complexitate ridicata.

Import automat comenzi. Penru ca timpul de operare al documentelor de intrare (NIR) sa fie cat mai mic comanda poate fi importata in mod automat.

Controlul furnizorilor. Programul evidentiaza diferentele dintre comenzile realizate de gestionar si marfa livrata de furnzior, atat din punct de vedere al cantitatii cat si al pretului de intrare.

Interconectarea echipamentelor. Pentru raioanele de carne si mezeluri, lactate sau vracuri, sunt necesare sisteme de cantarire cu etichetare la fiecare departament. Toate aceste echipamente trebuiesc interconectate cu sistemul backoffice, pentru actualizarea permanenta a preturilor de vanzare sau a termenelor de expirare ce urmeaza sa fi tiparite pe etichete. Intarzierea in programare duce la o imagine proasta in randul clientilor si la cresterea numarului de reclamatii din partea acestora.

Mobilitate. Controlul si verificarea stocurilor, a preturilor de raft sau a termenelor de expirare, precum si inventarierea marfii este asigurata de terminale mobile.

Aceste cateva lucruri simple, usor de accesat si utilizat, impreuna cu o multitudine de alte functionalitati introduse in aceasta suita de aplicatii, contribuie intr-un mod placut la eficientizarea activitatii in unitatile proprii si astfel la crestrea eficientei muncii.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
case de marcat: "elka"  |  controler   |  energia qi  |  Alimentare electrica  |  Analiza afacerii  |  Aplicatii gestiune  |  Aplicatii mobile  |  Articole hartie  |  Articole organizare  |  Asistenta permanenta  |  Asistenta software  |  Brutarie produse  |  Business transport  |  Cangur produse carne  |  Case de marcat fiscale reparatii  |  Case de marcat reparatii  |  Centru service autorizat  |  Cititoare coduri bare  |  Comenzi fast food  |  Computere noi  |  Computere service  |  Cresterea eficientei  |  Discounturi   |  Distributie gpl  |  Echipamente bar  |  Echipamente benzinarii  |  Echipamente etichetare  |  Echipamente retea  |  Etichete coduri bare  |  Evidenta stocurilor  |  Hartie imprimanta  |  Importator direct  |  Imprimante coduri bare  |  Imprimante fiscale  |  Imprimare termica  |  Informatii clienti  |  Inghetata masini  |  Ingrediente bar  |  Interfata permite   |  Lactate produse  |  Livrari produse  |  Management documente  |  Management operational  |  Management strategic  |  Management transport  |  Managementul documentelor  |  Masini inghetata  |  Media paper  |  Mese bar  |  Mese cafenea  |  Mese clasice  |  Modul de pe masina  |  Monitorizare clienti  |  Monitorizare transport marfa  |  Multitudine de aplicatii  |  Nivel de zgomot   |  Organizare promotii  |  Piata romaneasca  |  Pompe gpl  |  Produse brutarie  |  Produse cofetarie  |  Produse de panificatie  |  Produse lactate  |  Produse panificatie  |  Produse top  |  Rapoarte financiare  |  Restaurante echipamente  |  Restaurante romania  |  Retea retail   |  Rezervoare combustibil  |  Sertare bani  |  Service autorizat  |  Service imprimante  |  Service post garantie  |  Service retea  |  Service samsung  |  Sistem informatii  |  Sisteme cantarire  |  Sisteme comanda control  |  Sisteme complete  |  Sisteme operare software  |  Sisteme pos  |  Sisteme programare  |  Sistemul de cantarire   |  Sistemul de gestiune  |  Soft gestiune  |  Software aplicatii  |  Software baruri  |  Software baza  |  Software executie  |  Software fast food  |  Software programare  |  Software restaurante  |  Solutii domeniul it  |  Solutii software  |  Statii bar  |  Tehnologie performanta  |  Termografie  |  Transport business  |  Transport masini  |  White paper  |  Zebra produse carne  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.