V&M Contab & Management - Experti contabili si economisti cu experienta Bucuresti Afisari: 287
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 189
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Sos. Alexandria, nr. 96, bl. PC 12, sc. 1, et. 1, ap. 4, sector 5,
-------------------------
Phone: Telefon
  0722614940
-------------------------
Web: Internet
  email: office@vm-contab.ro
  site: www.vm-contab.ro
  facebook: profile.php?id=100069371469931

 
Tarife servicii  
Detalii  

Avand in vedere ca activitatea comerciala in cadrul unei societati este destul de fluctuanta din cauza pietei care este destul de instabila in Romania, am creat 8 (opt) tipuri de abonament pentru serviciul de contabililate. Astfel societatea dvs. va plati contravalorea abonamentului in care va veti incadra conform inregistrarilor contabile.

De exemplu:

Sa presupunem ca pe luna ianuarie aveti 75 de inregistrari contabile. In acest caz veti plati  pe luna ianuarie abonamentul de Tip C in valoare de 660 LEI.

 Sa presupunem ca pe luna februarie, vanzarile dvs. scad si implicit si volumul inregistrarilor contabile scad la 40. In acest caz pe luna februarie veti plati contravaloarea abonamentului  de Tip B in valoare de 440 LEI. Deci veti plati mai putin.

Conform exemplului de mai sus, in cazul in care activitatea societatii dvs. scade, nu veti mai fi obligat sa platiti un abonament fix, negociat la inceputul contractului, intr-un moment in care societatea dvs. avea o activitate mai mare decat activitatea din lunile urmatoare.

De acest avantaj beneficiaza si societatile care sunt la inceput de activitate si care nu au inregistrari contabile, urmand ca, pe parcus ce isi mareste activitatea, sa se mareasca valoarea abonametului conform inregistrarilor contabile.

A.Fara activitate...132 LEI

BPana la 50 documente lunar...528 LEI

C.Intre 51 si 100 documente lunar   792 LEI

DIntre 101 si 200 documente lunar...1188 LEI

EIntre 201 si 300 documente lunar1980 LEI

FIntre 301 si 400 documente lunar...2640 LEI

GIntre 401 si 500 documente lunar...3300 LEI

HPeste 501 documente lunar.Negociabil

Servicii salarizare – Resurse umane

ServiciuCost (+tva)Deschidere contract...65 LEI / salariat

Inchidere contract...42 LEI / salariat

Intocmire act aditional de modificare contract...14 LEI / salariat

Intocmire fisa de evaluare anuala...40 LEI / salariat

Intocmire pontaj si stat de plata lunar...78 LEI / punct de  lucru

Intocmire adeverinta banca, somaj...27 LEI / salariat

Intocmire adeverinta medic familie / spital...13 LEI / salariat

Intocmire adeverinta de vechime...40 LEI / salariat

Transmitere revisal...18 LEI / salariat

Intocmire fisa post standard...27 LEI / salariat

Programare CO anual...12 lei  / salariatIntocmire

Regulament Ordine Interioara...174 LEI / societate

Intocmire organigrama posturilor...40 LEI / societate

Intocmire acte pentru suspendare contract (CFS, ingrijire copil, AN )...120 lei / salariat

Instruirea angajatilor in domeniul SSM/ISU (curierat lunar + deplasare trimestriala..)14 LEI / angajat / luna

Recuperare sume CM din fondul de sanatate ( intocmire dosar + depunere )...180 lei / salariat

Curs SPECIALIST IN DOMENIUL SSM (pentru comitet de peste 50 angajati) negociabil

Curs PRIM AJUTOR (pentru comitet de peste 50 angajati).

negociabi

Intocmirea altor documente pentru serviciu de salarizare, neprecizate in acest tabel decl.112, 700,...27 LEI / ora / salariat

Pre interviu angajare (anunturi angajare, selectare CV-uri, teste preliminare)...27 LEI / participant

Servicii ale departamentului juridic

Tip abonament

Denumire abonament

Tarif lunar abonament Standard...900 LEI

SPabonament Standard Plus...1500 LEI

Pabonament Premium...3000 LEIP

Pabonament Premium Plus...5400 LEI

Beneficiaza de cele mai bune  tarife contabilitate Bucuresti! Contacteaza-ne chiar acum! Oferim servicii de contabilitate Bucuresti si contabilitate Constanta.

Alte servicii

Serviciu Cost(preturile exprimate in RON)+TVA

Consultanta Fiscala

Pretul este negociabil

Intocmire bilant anual...1200 LEI

Intocmire bilant lichidare firma...3000 LEI

Intocmire dosar CERTIFICAT ATESTARE FISCALA – ANAF...120 euro

Intocmire si depunere dosar de inregistrare in scopuri de TVA...600 euro

Intocmire si depunere documentatie pentru inregistrare in ROI

840 LEI

Intocmire si depunere documentatie pentru inregistrare cod EORI8...40 LEI

Intocmire si depunere documentatie pentru obtinere cod de TVA valabil pentru operatiuni intracomunitare < 10.000 euro...1200 LEINota contabila

 Intocmire si depunere decl.rectificativa din vina clientului

                                  14 LEI/buc. 24 Lei/buc.

Deplasare pentru ridicare acte...26 LEI + (1.5 LEI x Nr Km) / deplasare

Lucrari specifice pentru participarea la licitatii publice de oferte

Pretul este negociabil

Consultanta financiar-contabila

Pretul este negociabil

Analiza financiar-contabila asupra activitatii economice

Pretul este negociabil

Lucrari Registrul Comertului : Infiintare firma

 Actualizare obiect se activitate

Prelungire sau schimbare sediu social

Inchidere sau deschidere punct de lucru

Cooptare asociati, cesiune parti sociale

Dizolvare, lichidare si radiere soicietate

Infiintare filiala, sucursala

Costul difera in fuctie de complexitatea lucrarii

Costurile ocazionate de prestarea acestor servicii cu materiale auxiliare (registre, copii xerox, dischete, dosare, alte obiecte de papetarie) evaluate la suma de... 100 LEI / an, va fi achitata la implinirea unui termen de 12 luni de prestare a serviciilor sau la inceputul unui an calendaristic.

 

 

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Asistenta fiscala  |  Asistenta fiscala persoane fizice  |  Balanta clientilor  |  Balanta lunara  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Concedii medicale  |  Consultanta contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta taxe  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitate primara  |  Contractelor de munca  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Evidenta stocurilor  |  Experti contabili  |  Firma contabilitate  |  Fiscalitate consultanta  |  Impozit profit  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Inspectoratul teritorial de munca (itm)  |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea decontului tva  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Legislatia aplicabila  |  Management resurse umane  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Obligatiile salariale  |  Obligatiilor fiscale  |  Optimizarea impozitelor  |  Optimizarea impozitelor de plata   |  Plata impozitelor  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Relatia cu itm  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Situatiilor financiare  |  Verificare contabilitate  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.