Vulpoi & Toader Management - servicii integrate de contabilitate Bucuresti Afisari: 2024
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 819
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Dr. Iacob Felix, Nr. 87, Sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0216500071; 0216500072; 0216500079
-------------------------
Web: Internet
  email: office@vtm.ro
  site: www.vtm.ro
  facebook: VulpoiToader/

 
Vulpoi & Toader Management - detalii firma  
Detalii  

Înfiintata în 2004, Vulpoi & Toader Management (VTM) este una dintre cele mai mari companii românesti care ofera servicii de contabilitate si consultanta în afaceri “one stop shop” datorita unei echipe calificata multidisciplinar, care însumeaza peste 100 de profesionisti.

VTM s-a dezvoltat într-un ritm rapid pentru a raspunde nevoilor complexe ale unui portofoliu de peste 300 de clienti ce activeaza în domenii diverse de activitate precum: uleiuri minerale, servicii IT, telecomunicatii, constructii, comert, cinematografie, servicii imobiliare, si multe altele.

Drumul tau catre succes începe cu VTM! 

Scopul nostru este de a fi consilierul dvs. de încredere în afaceri

  •  Echipa – Cel mai important atu al nostru, colegii nostri.
  • Încredere – Piatra de temelie a relatiei noastre de lunga durata cu fiecare client în parte.
  • Profesionalism – Nu ne multumim cu jumatati de masura. Cautam cea mai buna solutie pentru clientii nostri.

ATU-URI

Doua dintre cele mai valoroase atu-uri ale societatii noastre, într-un domeniu cu o concurenta foarte dezvoltata si cu cerere în crestere, asa cum este domeniul financiar, sunt abordarea profesionala si grija cu care îsi desfasoara activitatea. Dorinta noastra este de a convinge clientii, prin profesionalismul nostru, ca serviciile de contabilitate nu sunt doar un instrument obligatoriu cerut de legislatie, ci un instrument financiar, un mediu de informare care, aplicat eficient, duce la economisirea de timp si costuri.

Atât pentru investitorii noi ce vin în România, cât si pentru companiile deja înfiintate, una dintre principalele întrebari este: ”Ce investitie îmi va oferi o rata mai mare de profitabilitate si ce implica aceasta?”. Serviciile noastre sunt proiectate astfel încât sa ofere clientilor nostri nu numai o buna practica contabila, ci si un instrument financiar care sa aiba la baza date si informatii reale.

Oferim o gama larga de servicii pornind de la procesarea documentelor contabile, actualizare legislativa, continuând cu raportare conform IAS/RAS sau cu asigurarea unui instrument util, de încredere pentru administrarea si dezvoltarea unui business în România, cu tot ceea ce înseamna domeniile conexe unui business: resurse umane, consultanta în domeniile juridic, juduciar, IT, atragere fonduri europene, fondul de mediu, etc. Este la nivelul deciziei clientului sa aleaga pachetul de servicii potrivit business-ului sau din întreaga gama de servicii oferite.

Echipa

Societatea a fost înfiintata de profesionisti din domeniul contabil si cel financiar. Experienta personalului nostru combina cu succes teoria economica, comportamentul etic si practica contabila. Colaboram deasemenea cu specialisti de renume din domeniile adiacente contabilitatii, cum ar fi: consilieri financiari, furnizori de servicii juridice si membri ai organismelor contabile din România: CECCAR, Camera Auditorilor din România. Personalul societatii are de asemenea experienta în predarea de cursuri (IAS, legislatie româneasca, Standarde de Audit) personalului managerial, profesionistilor contabili si auditorilor financiari.

Pentru a întregi oferta noastra de servicii, personalul VTM a crescut si însumeaza în prezent peste 100 de profesionisti din domeniile în care oferim serviciile noastre, experti care asigura un raspuns prompt si profesional la cerintele clientilor, ceea ce reprezinta o calitate necesara într-un domeniu aflat într-o continua modificare si dezvoltare, asa cum este mediul de business actual.

Expertii nostri poseda o experienta vasta în ceea ce priveste lucrul cu diferite tipuri de societati (atât românesti cât si internationale) si întelegerea nevoilor clientului.

 

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
litigii comerciale   |  Activitatea societatii   |  Adeverinte angajati  |  Administrare baza date  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare servere  |  Afaceri imobiliare  |  Aporturi capital social  |  Arhivare servicii  |  Asigurari auto  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari sociale   |  Asistenta auto  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta litigii civile  |  Asistenta litigii comerciale  |  Asistenta manageriala  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Asistenta software  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit societati  |  Casa de pensii   |  Certificare bilant  |  Certificare bilant contabil  |  Circuitul documentelor  |  Configurare echipamente periferice  |  Configurare servere  |  Configurare software  |  Consolidarea balantelor de verificare  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta auto  |  Consultanta business  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fonduri europene  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta it  |  Consultanta juridica  |  Consultanta licente software  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta recrutare  |  Consultanta si asistenta manageriala  |  Consultanta software  |  Consultanta taxe  |  Consultanta transport  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabilitate computerizata  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contencios administrativ  |  Contencios administrativ fiscal  |  Contracte de baza  |  Contracte individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Control personal  |  Costuri de transport  |  Creante comerciale  |  Curs managementul timpului  |  Cursuri contabilitate  |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Declaratii fiscale anuale  |  Declaratii fiscale semestriale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea fiselor fiscale   |  Dezvoltarea carierei  |  Documente consulare   |  Domeniul juridic  |  Domeniul resurselor umane  |  Drepturi autor  |  Drepturi de autor   |  Echipamente retea  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Electronica auto  |  Evaluare personal  |  Evidenta date personal  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertize fiscale  |  Expertize juridice  |  Firma contabilitate  |  Fiscalitate consultanta  |  Fonduri europene mediu  |  Fonduri financiare  |  Fonduri investitii  |  Format electronic   |  Furnizori de servicii   |  Fuziuni si achizitii   |  Imobiliare corporate  |  Import export  |  Impozit global  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozit venit global  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Incetari contracte munca  |  Informatii clienti  |  Instruirea personalului  |  Instruirea personalului organizatiei  |  Instrument dezvoltarea afacerii  |  Instrument managerial  |  Intocmire bilant  |  Intocmire bilant contabil  |  Intocmire contracte  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Investitii imobiliare  |  Legislatia in vigoare  |  Lichidare judiciara  |  Litigii civile  |  Litigii civile si comerciale  |  Litigii comerciale  |  Litigii domeniul imobiliar  |  Litigii in contencios  |  Litigii in contencios administrativ   |  Litigii investitii imobiliare  |  Management resurse umane  |  Management calitate  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management financiar cursuri  |  Management resurse umane cursuri  |  Management timp  |  Mediul de afaceri  |  Modul contabilitate  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Pachet servicii  |  Personal intern  |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Procesarea documentelor  |  Proiecte la cheie  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raport expertiza  |  Raportare contabila  |  Raporturi juridice  |  Recomandari   |  Recrutare personal   |  Recrutare si selectie  |  Registrul comertului  |  Reprezentare control  |  Reprezentare in litigii   |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare juridica litigii munca  |  Reprezentare litigii civile  |  Reprezentare litigii comerciale  |  Reprezentare registrul comertului  |  Reprezentarea clientului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Sediul societatii comerciale  |  Selectie personal  |  Service retea  |  Servicii resurse umane  |  Servicii adiacente  |  Servicii bancare  |  Servicii conexe  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii fiduciare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii securitate  |  Servicii software  |  Servicii suplimentare  |  Servicii telecomunicatii  |  Serviciul juridic contencios  |  Sisteme training  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatii financiare semestriale  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Soft financiar  |  Soft salarii  |  Software instalare  |  Solutii domeniul it  |  Standarde audit internationale  |  Statele de plata a salariilor  |  Studii mediu  |  Taxe si impozite  |  Telecomunicatii diverse  |  Tipuri de constructii  |  Transport echipamente  |  Verificare contabilitate  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.