X-TREME ADVANCE CONSULT securitate si sanatate in munca Bucuresti Afisari: 750
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 407
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Nicolae Grigorescu, Nr. 14, bl. V20, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  0743332004
-------------------------
Web: Internet
  email: office@xac.ro
  site: www.xac.ro

 
Servicii de securitate si sanatate in munca  
Detalii  video  

rganizarea activităţii de Securitate ÅŸi Sănătate în Muncă presupune verificarea/întocmirea/actualizarea documentelor necesare în asigurarea asistenÅ£ei managerilor pentru constatarea ÅŸi stabilirea măsurilor necesare ce trebuiesc luate conform prevederilor Legii 319/2006.

Serviciile prestate se vor regăsi în verificarea/întocmirea/actualizarea următoarelor documente:

  • AutorizaÅ£ia de funcÅ£ionare din punct de vedere al securităţii ÅŸi sănătăţii în muncă;
  • Identificarea ÅŸi evaluarea factorilor de risc de accidentare ÅŸi de îmbolnăvire profesională;
  • Plan de prevenire ÅŸi protecÅ£ie;
  • Verificarea eficienÅ£ei măsurilor stabilite pentru eliminarea riscurilor sau Å£inerea sub control (controlul riscului – monitorizare actiuni întreprinse);
  • FiÅŸa postului pentru lucrători, prin care să se stabilească atribuÅ£iile ÅŸi răspunderile ce le revin în domeniul securităţii ÅŸi sănătăţii în muncă, corespunzător funcÅ£iilor exercitate: - lucrătorii cu atribuÅ£ii in domeniul SSM; - componenÅ£a serviciului de SSM – lucrători desemnaÅ£i; - reprezentanÅ£i ai salariaÅ£ilor; - componenÅ£a echipei de prim ajutor, de stingere incendii, de evacuare lucrători; - conducătorii locurilor de muncă, lucrătorii cu responsabilităţi.
  • Decizii pentru: - lucrătorii desemnaÅ£i pentru a se ocupa de activităţile de prevenire ÅŸi protecÅ£ie; - membrii CSSM (comitetul de securitate ÅŸi sănătate în muncă).
  • Stabilirea prin CCM, RI, ROF: - a modului de alegere/desemnare a reprezentanÅ£ilor lucrătorilor; - a numărului reprezentanÅ£ilor lucrătorilor în CSSM; - a regulilor cu privire la instruirea persoanelor aflate în unitate cu permisiunea angajatorului (ROI, ROF).
  • Stabilirea prin instrucÅ£iuni proprii: - a duratei instructajului introductiv general; - a duratei instructajului la locul de muncă; - a intervalului între 2 instruiri periodice; - a duratei instruirii periodice suplimentare.
  • Regulamente de functionare pentru CSSM;
  • Elaborarea instrucÅ£iunilor proprii pentru locurile de muncă din cadrul societăţii;
  • Rapoarte, evidenÅ£e: - zonele cu risc ridicat ÅŸi specific; - evidenÅ£a accidentelor de muncă care au ITM de cel puÅ£in 3 zile, a accidentelor usoare, a bolilor profesionale, a incidentelor periculoase, a accidentelor de muncă; - evidenÅ£a meseriilor ÅŸi a profesiilor prevăzute de legislaÅ£ia specifică, pentru care este necesară autorizarea exercitării lor; - evidenÅ£a posturilor de lucru care necesită examene medicale suplimentare; - evidenÅ£a posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina muncii, necesită testarea aptitudinilor ÅŸi/sau control psihologic periodic; - monitorizarea funcÅ£ionării sistemelor ÅŸi a dispozitivelor de protecÅ£ie, a aparaturii de măsură ÅŸi control precum ÅŸi a instalaÅ£iilor de ventilare sau a altor instalaÅ£ii pentru controlul noxelor în mediul de muncă; - verificarea stării de funcÅ£ionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenţă precum ÅŸi a sistemelor de siguranţă; - informarea angajatorului, în scris, asupra deficienÅ£elor constatate în timpul controalelor efectuate la locul de muncă ÅŸi propunerea de măsuri de prevenire ÅŸi protecÅ£ie; - întocmirea rapoartelor ÅŸi/sau a listelor prevăzute de hotărârile Guvernului, inclusiv cele referitoare la azbest, vibraÅ£ii, zgomot ÅŸi ÅŸantiere temporare ÅŸi mobile; - evidenÅ£a echipamentelor de muncă ÅŸi urmărirea ca verificările periodice ÅŸi, dacă este cazul, încercările periodice ale echipamentelor de muncă să fie efectuate de persoane competente; - identificarea echipamentelor individuale de protecÅ£ie necesare pentru posturile de lucru din întreprindere ÅŸi întocmirea necesarului de dotare a lucrătorilor cu echipament individual de protecÅ£ie; - urmărirea întreÅ£inerii, a manipulării ÅŸi a depozitării adecvate a echipamentelor individuale de protecÅ£ie ÅŸi a înlocuirii lor la termenele stabilite; - elaborarea rapoartelor privind accidentele de muncă suferite de lucrătorii din întreprindere ÅŸi/sau unitate, în conformitate cu prevederile; - urmărirea realizării măsurilor dispuse de către inspectorii de muncă, cu prilejul vizitelor de control ÅŸi al cercetării evenimentelor; - propunerea de clauze privind securitatea ÅŸi sănătatea în muncă la încheierea contractelor de prestări de servicii cu alÅ£i angajatori, inclusiv la cele încheiate cu angajatori străini; - întocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfăşurarea acestor activităţi; - raport pentru autorităţile competente privind accidentele de muncă suferite de lucrători; - raport al angajatorului către CSSM privind situaÅ£ia SSM, acÅ£iuni întreprinse ÅŸi eficienÅ£a acestora, propuneri pentru anul următor; - raport de activitate trimestrial al serviciului extern;
  • Informare cu privire la: - evaluarea riscurilor pentru SSM ÅŸi măsuri ce se impun; - măsuri în domeniul SSM;
  • Verificarea cunoaÅŸterii ÅŸi aplicării de către toÅ£i lucrătorii a măsurilor prevăzute în planul de prevenire ÅŸi protecÅ£ie, precum ÅŸi a atribuÅ£iilor ÅŸi a responsabilităţilor ce le revin în domeniul securităţii ÅŸi sănătăţii în muncă, stabilite prin fiÅŸa postului;
  • Instruire: - angajatorul are obligaÅ£ia să asigure informarea fiecărei persoane, anterior angajării în muncă, asupra riscurilor la care aceasta este expusă la locul de muncă precum ÅŸi asupra măsurilor de prevenire ÅŸi de protecÅ£ie necesare; - elaborarea programului de instruire-testare la nivelul întreprinderii ÅŸi/sau al unităţii; - fiÅŸa individuală de instructaj; - fiÅŸa colectivă de instructaj; - pentru lucrătorii din unităţile din exterior care desfăşoară activităţi pe bază de contract prestări servicii; - conÅ£inut instruire introductiv general - aprobat de către angajator; - întocmirea unui necesar de documentaÅ£ii cu caracter tehnic de informare ÅŸi instruire a lucrătorilor în domeniul securităţii ÅŸi sănătăţii în muncă; - elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea periodicităţii adecvate pentru fiecare loc de muncă, asigurarea informării ÅŸi a instruirii lucrătorilor în domeniul securităţii ÅŸi sănătăţii în muncă ÅŸi verificarea cunoaÅŸterii ÅŸi aplicării de către lucrători a informaÅ£iilor primite; - instruire lucrători în vederea aplicării planului de evacuare; - instrucÅ£iuni pentru oprire lucru/părăsire loc munca în caz de pericol grav ÅŸi iminent;
  • Pericol grav ÅŸi iminent: - întocmire plan evacuare lucrători; - afiÅŸare plan evacuare la loc vizibil; - desemnare lucrători pentru contactare servicii specializate ÅŸi instruire în acest sens.
  • Prim ajutor, stingerea incendiilor, evacuarea lucrătorilor, pericol grav ÅŸi iminent: - stabilirea legăturilor cu serviciile specializate în ce priveÅŸte: primul ajutor, serviciul medical de urgenţă, salvarea, pompierii.
  • Desemnare lucrători pentru: - acordare prim ajutor; - stingere incendii; - evacuare lucrători.
  • Elaborarea planului de securitate pentru ÅŸantier.
  • Delegarea permanentă a unui Inspector SSM (inginer constructor cu peste 8 ani de zile experienţă în coordonare de ÅŸantier).
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video
 
observare anuntare incendiu  |  Accidente de munca  |  Acte normative  |  Activitati de rsvti   |  Agenti economici  |  Analiza de caz  |  Analiza piata  |  Angajarea in munca  |  Angajati expusi riscurilor   |  Aparare impotriva incendiilor  |  Apararea impotriva incendiilor   |  Ape uzate  |  Asigurarea exploatrii corecte si legale  |  Audit intern  |  Audit intern instruire iso   |  Audit ohsas  |  Auditori iso 9001  |  Autorizatie de functionare valabila  |  Autorizatie de mediu   |  Autorizatii mediu  |  Boli profesionale  |  Certificare atestare  |  Clasificarea riscurilor   |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Competitivitate pe piata   |  Confidentialitatea informatiilor  |  Confidentialitatea informatiilor   |  Consultanta afaceri  |  Consultanta iso 14001  |  Consultanta iso 9001  |  Consultanta management  |  Consultanta ohsas 18001  |  Consultanti sistemul de management  |  Contractelor de munca  |  Controale periodice  |  Control medical periodic  |  Control personal  |  Costurilor de productie  |  Documente proiectare  |  Domeniul iscir   |  Echipament protectie  |  Echipament semnalizare incendii  |  Echipamente domeniul iscir   |  Echipamente presiune  |  Echipamente ridicat  |  Efectuarea autorizarilor la instalatii  |  Elaborarea masurilor de prevenire riscuri  |  Eliminarea riscurilor   |  Evaluare a muncii  |  Evaluarea riscului de sanatate   |  Evaluarea posturilor  |  Evaluarea salariatilor  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Forte specializate incendii  |  Ghidul serviciilor  |  Identificarea pericolelor   |  Implementarea certificarea sistemului de management   |  Implementarea sistemului de management iso  |  Implementarea unui sistem  |  Informatii utile  |  Inginer constructor  |  Inspectorii de la itm   |  Instalatii avertizare incendii  |  Instalatii de stingere incendii   |  Instalatii ridicat intretinere  |  Instalatii ridicat reparatii  |  Instalatii stingere  |  Instruire audit  |  Instruirea personalului  |  Instruirea salariatilor  |  Integritatea corporala sanatatea   |  Interventii situatii urgenta  |  Iscir instalatii ridicat  |  Iso 14001  |  Iso 2001  |  Iso 9001  |  Legislatia muncii  |  Locul de munca  |  Management al mediului  |  Management al sanatatii securitatii  |  Managementul calitatii  |  Managementul calitatii (iso)   |  Managementul deseurilor  |  Masuri eliminare a riscurilor profesionale   |  Materiale electrice  |  Materiale protectie  |  Materiale usoare  |  Medicina muncii  |  Mici reparatii  |  Mijloace de semnalizare  |  Mijloace semnalizare  |  Mijloace tehnice incendii  |  Monitorizarea sistemelor de alarmare  |  Nivelul de zgomot   |  Ohsas 18001  |  Operator rsvti   |  Pachet servicii  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Piata fortei de munca   |  Planul control  |  Post productie  |  Presiune de functionare   |  Prevenire pericol iminent  |  Prevenirea incendiilor  |  Prevenirea ä¹âŸi stingerea incendiilor - psi  |  Prevenirea si stingerea incendiilor  |  Prim ajutor  |  Primul ajutor  |  Protectia mediului  |  Protectia muncii  |  Protectia muncii, psi  |  Protectia muncii, rsvti  |  Protectie foc  |  Protectie incendiu  |  Protectie situatii urgenta  |  Punerea in functiune   |  Reducerea costurilor de productie  |  Reparatii electrice  |  Reparatii utilaje  |  Revizii tehnice  |  Riscuri profesionale   |  Securitate si protectie  |  Securitatea muncii  |  Securitatea si sanã„âƒtatea in munca  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii complete securitate  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii de reparatii  |  Servicii depozitare  |  Servicii iscir  |  Servicii medicale  |  Servicii post implementare iso   |  Servicii prevenire incendii  |  Servicii rsvti  |  Servicii securitate  |  Servicii suplimentare  |  Serviciul medical  |  Sistemul de management  |  Sistemul de management al calitatii  |  Situatii de urgenta incendii  |  Stabilitatea fortei de munca  |  Stingerea incendiilor  |  Stingerea incendiilor - psi  |  Supraveghere persoane  |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Supravegherea calitatii  |  Tablouri electrice reparatii  |  Testarea salariatilor  |  Verificarea tehnica a instalatiilor   |  Verificarea tehnica a instalatiilor rsvti   |  Verificari pram  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.