Servicii de procesare a tranzac?iilor cu documenteNicio companie nu mai poate să depindă în totalitate de procese de lucru pe hârtie. De ce să nu trece?i la digital? Majoritatea companiilor pur ?i simplu nu ?tiu de unde să înceapă. Sunt multe provocări: clien?ii care vor răspunsuri instante; procesele manuale, învechite; sursele de date incompatibile; blocajele în fluxurile de lucru. Este dificil de stabilit care provocare ar trebui rezolvată prima. Vă putem ajuta să vă depă?i?i teama de schimbare ?i să face?i primul pas. Mai întâi, însă, vom face o evaluare a business-ului dumneavoastră ?i vom realiza un plan de ac?iune pentru procesarea documentelor. Evaluarea fluxurilor de lucru Xerox ?tim cum să ne ajutăm clien?ii să î?i analizeze procesele ce implică documente, ?inând mereu cont de instrumentele de lucru digitale. Vă ajutăm să evalua?i situa?ia curentă, să valorifica?i mai bine tehnologiile disponibile ?i să automatiza?i fluxurile de lucru, de la început până la sfâr?it. Instrumentul nostru de Workflow Assessment este primul pas în identificarea acelor procese de business care pot fi optimizate prin automatizare. Iată cum func?ionează: - Identifică, măsoară ?i înregistrează procesele curente
- Determină elementele cheie care influen?ează ciclul de lucru
- Descoperă blocajele care îngreunează sau împiedică buna desfă?urare a proceselor
- Furnizează un ghid pentru implementarea unor procese mai eficiente
Serviciile Xerox de procesare a tranzac?iilor cu documente Vă vom ajuta să eficientiza?i ?i să automatiza?i procesele de business pentru a sprijini cre?terea afacerii, pentru a reduce costurile ?i pentru a transforma fluxurile de lucru bazate pe hârtie în fluxuri digitale. Serviciile noastre de Document Transaction Processing oferă conexiuni cu alte solu?ii pentru fluxuri de lucru specifice diferitelor industrii sau cu alte procese de business din compania dumneavoastră. Iată ce vă oferim: Colectare: Adunăm informa?iile din coresponden?a organiza?iei, de pe dispozitivele mobile ?i electronice ?i din alte surse, le scanăm ?i le introducem în fluxurile de lucru ale organiza?iei. Transformare: Procesăm informa?iile preluate de pe mai multe canale prin func?iile de scanare, clasificare ?i identificare, extragere ?i validare care sunt folosite pentru procesele de business downstream. Procesare: Aplicăm reguli de business care automatizează sarcinile repetitive, prin stabilirea unor sisteme pentru verificare, prioritizare ?i trimitere. Apoi, le integrăm cu ERP, CRM ?i sistemele ter?ilor. Stocare: Transformăm procesele bazate pe hârtie cu ajutorul solu?iilor de management al con?inutului care stochează, recuperează ?i memorează documentele ?i imaginile digitale în baza cerin?elor clientului. Livrare: Facem informa?iile accesibile acolo unde este nevoie de ele: în call center, pentru clien?ii din ERP, CRM ?i sistemele ter?ilor, precum ?i pentru comunicările externe, către clien?i. Exemple de îmbunătă?ire a proceselor Cu ajutorul serviciilor de procesare a tranzac?iilor cu documente vă pute?i scădea costurile, cre?te viteza, spori veniturile ?i optimiza procesele de luare a deciziilor. Iată câteva dintre domeniile în care i-am ajutat cel mai mult pe clien?ii no?tri: - Comunicare Inbound cu clien?ii
- Plă?i ?i încasări
- Managementul dosarelor medicale
- Digitalizarea documentelor
|