Yna Finance & Consulting - Infiintare firma, gazduire sediu social, Bucuresti Afisari: 284
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 157
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Lt. Aurel Botea, Nr. 10, bl. B6b, Sc.1, Et.7, Ap.79, Sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0771422385
-------------------------
Web: Internet
  email: yna2000srl@yahoo.com; office@infiintari-firme-yna.ro
  site: www.infiintari-firme-yna.ro

 
Infiintari firme, PFA, II  
Detalii  video  

INFIINTARI FIRME, INTREPRINDERI INDIVIDUALE SAU PFA

Orice afacere are la baza o idee. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa materializati aceasta idee.Primul pas pe care trebuie sa-l faceti este infiintarea unei firme si dezvoltarea ei ; iar daca inca nu v-ati hotarat cum sa incepeti afacerea visata noi va stam alaturi oferind consultanta in alegerea celei mai bune variante pentru dvs.

Infiintare firma Bucuresti || S.R.L., S.A. etc.

Infiintam societati comerciale (S.R.L., S.A., S.N.C.), persoane fizice autorizate (P.F.A.), intreprindere individuala (II), asociatii familiale (A.F.), ONG-uri, fundatii, asociatii , societate comerciala de tip debutant (SRL – D) , studenti. Termenul este de 5 – 7 zile lucratoare de la intocmirea dosarului pentru infiintarea firmei si depunerea lui la Oficiul National Registrul Comertului.

Yna Finance & Consulting va intocmi si redacta actele firmei, va obtine toate avizele si aprobarile necesare ca firma dumneavoastra sa functioneze legal.

Acte necesare pentru infiintare firma:

– Copie B.I./C.I./Pasaport – Asociat(i). – Copie B.I./C.I./Pasaport – Administrator(i). – Copie Contract Spatiu – al locatiei in care se va afla sediul social (ex: contract vanzare-cumparare). In situatia in care veti inchiria un imobil pentru sediul social, este suficient sa ne aduceti pentru inceput doar copii ale actelor de identitate ale asociatilor/ administratorilor si sa va ganditi la cele trei denumiri ale societatii. Contractul de inchiriere il veti putea incheia in baza rezervarii de denumire eliberate de ONRC, in posesia careia veti intra in maxim 24 de ore. Daca veti inchiria de la o persoana juridica, vom avea nevoie si de o copie a titlului de proprietate sau de administrare a respectivului imobil. – Dovada verificarii disponibilitatii si rezervarii denumirii firmei la ONRC. – Alegerea obiectului de activitate al firmei, potrivit clasificarii Codului CAEN (stabilirea obiectului principal de activitate si a obiectelor secundare de activitate)

Dosarul se va mai cuprinde Actul Constitutiv (redactat de catre noi), Contractul de Comodat – daca este cazul (redactat de catre noi), Adeverinta Asociatie de Propietari – daca este cazul , Declaratiile de Asociati / Asociat Unic si Administrator , si Specimenul de Semnatura al Administratorului (date la notar). Certificatele de cazier fiscal pentru asociatii sau reprezentantii legali ai societatii comerciale, care au domiciliul / resedinta / sediul in Romania sau pentru persoanele fizice sau juridice straine*, care au aceasta calitate si sunt inregistrate fiscal in Romania; *Dupa caz, declaratia autentica pe propria raspundere a persoanei fizice cetatean strain in nume propriu sau ca reprezentant al persoanei juridice straine care nu este inregistrata fiscal in Romania din care sa rezulte ca nu are datorii fiscale, si, dupa caz, traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public; Odata ce dosarul este complet, acesta va fi depus la Registrul Comertului , si in termen de 4-7 zile (pentru Bucuresti si Ilfov) si 15 zile (alte judete), veti fi fericitul posesor al unei societati comerciale .

Ai nevoie de mai multe informatii? Suna acum un profesionist 0771.422.385!

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video
 
certificatul fiscal  |  intreprindere individuala  |  litigii comerciale   |  osim   |  Act aditional  |  Acte constitutive  |  Acte firma  |  Acte societati comerciale  |  Activitate principala  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Activitati conexe  |  Activitati contabilitate  |  Actul constitutiv al societatii  |  Administrare baza date  |  Administrare firme  |  Administrare societati comerciale  |  Administrator judiciar,lichidator   |  Administratorul judiciar  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta legala  |  Asociatii si fundatii  |  Autoritati sanatate publica judetene  |  Autorizatii functionare  |  Avocati juristi  |  Calcul salarii contabilitate  |  Capital social  |  Certificat fiscal   |  Certificat fiscal administratia financiara  |  Certificate constatatoare  |  Certificate constatatoare registrul comertului  |  Cod caen  |  Consiliul concurentei inspectoratele teritoriale  |  Consultanta calitate  |  Consultanta baza date  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta financiara  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta insolventa firme  |  Consultanta juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabilitate gestiune  |  Contractelor de munca  |  Contractelor de tranzactie   |  Contractul de vanzare cumparare  |  Copii acte   |  Creditorii debitorului   |  Cursuri igiena  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Detectiv verificare personal  |  Dizolvare firma  |  Dizolvarea si lichidarea de societati  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Documente financiare justificative  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Dreptul mediului  |  Durata societatii  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Erori materiale  |  Evidenta contabila  |  Falimente societati comerciale  |  Falimentul societatii  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Frecventa de lucru  |  Furnizori de servicii   |  Fuziune prin absorbtie  |  Hotararea adunarii generale  |  Identitate firma  |  Ilfov notar  |  Incetarea contractelor de munca  |  Inchiriere imobil  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintare sucursale filiale  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Infiintari asociatii  |  Infiintari asociatii familiale  |  Infiintari firme  |  Infiintari fundatii  |  Infiintari intreprindere individuala  |  Infiintari intreprinderi familiale  |  Infiintari ong  |  Infiintari persoane fizice autorizate  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Informatii clienti  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare domenii  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrari marci osim  |  Insolventa debitorului  |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intreprinderi familiale  |  Judecatorul sindic   |  Lichidare firma  |  Lichidare judiciara  |  Lichidare societate  |  Lichidare voluntara  |  Lichidatorul judiciar  |  Litigii civile  |  Litigii civile si comerciale  |  Litigii comerciale  |  Medicina muncii  |  Medicina veterinara  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Modificari societati comerciale  |  Notar ilfov  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Nu are sediul social  |  Numirea unui administrator judiciar  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Oficiul registrului comertului  |  Onorariul firmei  |  Onorariului de plata  |  Ordonanta de urgenta nr  |  Organizarea activitatii societatii  |  Patrimoniului societatii   |  Persoana juridica   |  Persoane juridice straine  |  Procedura de insolventa   |  Procedura falimentului  |  Procedura insolventei  |  Procedurii falimentului  |  Propria personalitate  |  Protectia mediului  |  Protectia muncii  |  Protectia muncii cursuri  |  Radiere firma  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Raportari contabile  |  Recodificare caen  |  Recodificare cod caen  |  Redactare acte   |  Redactare acte constitutive  |  Redactarea actului constitutiv  |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Reglementarile legii   |  Reorganizare judiciara  |  Reprezentantii legali  |  Reprezentare dreptul civil  |  Reprezentare dreptul muncii  |  Reprezentare dreptul penal  |  Reprezentare in litigii   |  Reprezentare instanta  |  Reprezentare litigii civile  |  Reprezentare litigii comerciale  |  Rezolvarea litigiilor  |  Sanatate publica  |  Schimbare certificat inregistrare  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul persoanei juridice  |  Sediul social  |  Servicii conexe  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de medicina muncii  |  Servicii suplimentare  |  Sfera juridica  |  Societate de consultanta  |  Societatea absorbanta  |  Societatea debitoare   |  Societatea insolventa   |  Societati in insolventa  |  Societati infiintari  |  Stingerea datoriilor  |  Straini stabilirea domiciliului romania  |  Supravegherea activitatii societatii   |  Suspendarea activitatii   |  Taxa judiciara timbru  |  Timbru fiscal  |  Transmiterea patrimoniului  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.