Societatile pot fi administrate de unul sau mai multi admnistratori, care pot fi atat persoane fizice cat si juridice.Operatiunea de revocare , respective numire de administrator presupune inregistrarea unei mentiuni la Registrul Comertului din localitatea unde firma isi are activitatea. Pentru intocmirea dosarului necesar operatiunii de schimbare administrator avem nevoie de urmatoarele documente: - copie act constitutiv
- copie carte de identitate asociat(i)
- cartea de identitate pentru noul administrator – in original
- declaratie asociat si administrator la Notar.
Numire / Revocare administrator In cazul in care doriti numirea sau revocarea unui administrator, aveti nevoie de urmatoarele documente: -
- copie a cartilor de identitate ale asociatilor/administratorilor;
- copie a actului constitutiv;
- copia certificatului de inregistrare (CUI).
De redactarea pentru numirea / revocarea unui administrator: Act Constitutiv actualizat, Decizia Asociatului Unic, Hotararea Adunarii Generale, etc., ne ocupam noi. Ai nevoie de mai multe informatii? Suna acum un profesionist 0771.422.385! |