În momentul în care motorul are o problema, cum ar fi: consuma ulei, nu mai are compresie, s-au uzat cuzinetii, s-a rupt ceva in interior, se aud sunete ciudate si altele, este necesara demontarea motorului si dezasamblarea completa. Dupa dezasamblarea totala, pâna la ultimul surub, se face o constatare a defectelor, se masoara fiecare piesa importanta astfel încât sa se verifice nivelul de uzura cu scule de masura foarte precise, se întocmeste o lista de piese necesare si o lista de prelucrari de mare precizie, cum ar fi alezarea, honuirea, planarea chiulasei si a cilindrilor precum si curatare si restaurarea chiulasei. Aceste lucrari de mare precizie de fac doar pe utilaje extrem de precise în ateliere specializate. Dupa ce toate prelucrarile au fost efectuate si piesele de origine au ajuns se va începe asamblarea motorului. Având în vedere ca este o reparatie grea si riscul de a gresi este foarte mare, asamblarea motorului trebuie facuta doar urmand pâna la cel mai mic detaliu si chiar rând cu rând manualul dat de producatorul motocicletei. |